Tuesday, March 15, 2011

tanpa keberanian.. mimpi tak bermakna!



assalamualaikum..
rasa seperti diri ini sangat busy beberapa minggu yang lalu.. sampai tak sempat nak menjenguk blog picisan yang sentiasa inginkan curahan idea daripadaku yang seselalu kekurangan idea ini.. haha.. ok stop merepek.. aku sendiri tak paham apa yang aku taip panjang-panjang itu.

erm.. musim cuti sekolah begini.. aku banyak masa terluang.. jadi adalah masa untuk aku mengupdate blog.. yela.. kalu busy.. aku wat keja, mana sempat nak buka blog... betulkan.. hehehe..sebenarnya, ari ahad yang lepas, aku busy pi kenduri orang kawen.. nak-nak lagi yang kawen ni bekas kawan aku dan merupakan jiran sekampung.. so aku pi la merajinkan diri aku yang malas ini.. membantu apa-apa yang patut.. nak tau apa aku buat.. meh tengok gambar ni..


tadaaa...
pelamin pengantin..tema hijau putih....hoho

ini la pelamin hasil sentuhanku.. ahaks...neh.. pecaya ka nda.. pecaya la.. 
ada bakat suda aku jadi mak andam ni..
ok.. pasni boleh suda aku pigi kursus andaman kan.. hoho


walau semoden mana pun kita.. 
pakaian adat jangan di lupakan..
sangat santek.. ijau gitu..


haa.. ini aku jeles..
baju kaler oren!!.. pergh.. warna fav aku tuh..
geram.. sangat santek dan menawan.. 
nasib baik malam tu aku nda pkai baju oren aku.. kalu nda.. sedondon ngn pengantin.. haha

geram bangat dengan kaler ini..


yeay.. acara potong-potong kek..


alalala.. sweetnya..
men suap-suap gitu.. euw...



part ni nda best.. cz baju aku nda santek suda..
time ni mo pi antar nenek aku balik.. tula pi tukar baju.. uhuks
sebelum tuh..sempat lagi amik gambar ngn pengantin..


last but no least.. 
mempersembahkan.. muka-muka gedik aku pada hari itu..jangan sampai terguda ok..wakakaka


bersama mamakna tukang toge.. hahaha



aiseh.. awat buat muka gitu.. aish


mymadu.. hahaha
so sweet..

berempat lebih baik rasanya..(^_^)v




aku rasa ini bukan aku.. hahaha




p/s:.. aiks tajuk cam takda kaitan ngn entry.. takpa.. nanti aku huraikan mengenai tajuk tuh di entry akan datang k.. tunggu!....(budget cam ada yang baca.. hahaha)



No comments: