Wednesday, March 30, 2011

merapu itu seni!



yea..ada ketikanya kita seperti ingin meluahkan segalanya.. namun tak semuanya mampu di perkatakan atau dapat ditafsirkan maksud sebenar.. jadila ia dalam keadaan atau situasi yang di anggap merapu.. sama seperti tajuk entry aku malam ini.. aku rasakan semakin payah aku nak buka blog aku ni.. berat.. entahlah masalah line berukband ka tau letop aku yang semakin lama semakin melambatkan pemprosesannya... erm..

banyak perkara yang berlegar-legar di pikiran aku sekarang...kadang-kadang ada perkara yang seperti tak di jangka menjelma.. fuh!.. berhenti nafas seketika.. dan semakin hari aku rasa banyak benda nak buat dalam satu-satu masa.. tp aku seperti mengabaikan dan membiarkannya berlalu..

nanti lagila di post apa yang mo di merapu kan.. tiba-tiba otak jadi beku la plak..duk syiok-syiok menaip ni..lagipun jam menunjukkan masa-masa untuk aku bermimpi indah.. ahaks~


bersantai sebegini kan besh!..


p/s:..mo post cerita sal MTQ pagi tadi.. tapi gambar tertinggal di sekolah.. huhu




2 comments:

Anonymous said...

moon! wa da lama xsinggah sini..blog da baru kan..cantikk~~

elnino de moona said...

el-janna:.. tula pasal.. huhu
aku pun lama da nda jenguk2 blog ko..
makin mantap ko ar..:)