Sunday, March 20, 2011

antara contest, blog dan tag!

selamat malam semuanya...http://www.emocutez.com
mungkin semuanya sibuk layan mentor kan.. aku tak layan benda tuh.. entahlah.. tak minat kali.. lagipun cuaca tak mengizinkan aku untuk menonton tibi sebenarnya.. ahaks.. jadi bek aku layan blog seja dulu.. layan jak apa yang aku nak merepek malam ni..

ok sebenarnya dalam beberapa hari ini.. aku tengok blog aku, review entry-entry lama aku.. aduhai.. buruknya.. takdak yang menarik sangat.. rasa cam boring la plak.. lagipun memang aku akui penulisan dalam blog ini atau kebanyakan artikel aku men copy n paste jak.. kalu bukan dari email.. adalah tuh dari sumber-sumber yang aku cari.. dan sekarang aku banyak dapat dari member di fb. idea aku kadang-kadang ada.. rasa cam banyak nak di share dalam satu-satu masa.. tapi di sebabkan terlampau banyak tula sampai satu pun tak terkeluar.. ok besok aku cuti..takda alasan kan.. cuti sukati.. (tiba-tiba. masuk cam iklan la plak).. tengoklah betapa parahnya aku sekarang.. minda dan badan tidak selari dan tidak normal menyebabkan aku amik keputusan macam tuh.. aku rasa penat.. aku mo berehat seketika.. arap-arap pasni semangat sailormoon aku akan kembali membara.. yeay!.. aku boleh...<-- ayat yang sentiasa di sematkan dalam diri..hihi. berbalik ke tajuk.. dunia blog sekarang makin di minati.. makin ramai yang mempunyai blog.. bermacam-macam ragam blogger yang boleh di jumpa.. aku teringat zaman aku mula berjinak dengan dunia blogger ini.. dimana blog aku terkubur tanpa adanya update dan follower.. hehehe.. sekarang alhamdullilah...adalah jugak yang follow blog aku ini.. walaupun taklah menarik sangat.

contest blog..
yeay.. aku memang suka join contest sekarang.. kalu ada yang menarik minat aku akan join.. walaupun memang payah nak menang pun.. setakat ni aku join.. aku baru menang sekali jak.. itupun tempat kedua..okla kan daripada tiada.. hehe.. erm.. masalahnya sekarang kan.. rasanya bukan sekarang memang dari sejak dulu lagi.. aku tak berapa nak suka join contest yang wajib nak tag orang ni..bagiku menyusahkan.. tu yang kadangkala membatalkan niat aku nak join.. yela aku ni dalam dunia blog bukannya ramai kawan.. walaupun ada dalam seratus lebih follower tapi tak semua pun duk datang jenguk blog aku baca entry, comment apatah lagi nak wat contest yang aku tag.. mengikut kajian yang aku da buat selama ni (pergh siap ada kajian seh..hehe).. biasanya aku tag secara random mengikut exchange link yang dorg tinggalkan.. dan biasanya kalu aku dah tag, aku akan pi jenguk balik blog dorang.. ada yang buat ke tak.. dan kebanyakan memang tak buat.. dari situ aku pahamla.. lecehla benda-benda ni.. nak tag segala.. menyukarkan tau.. huhuhuhu kalu ada yang tag aku.. aku suka.. aku akan bersemangat tuk buat.. hahaha apaka.. pelik kan.. erm..tapi jangan risau.. kalu mood aku baik, rajin.. aku join gak contest tuh.. tag secara random.. menang tak menang belakang kira..biarla kan.. hahaha kejam!..

p/s:.. masih takdak idea.. <--balik-balik jak aku ni takdak idea..ntah bila la nak ada idea yang bernas sangat.. aish..








1 comment:

Muslimah Optimis said...

eheheheh... senyum dulu sebelum nak komen.. sama la kita saya pun malas nak tag orang ni kan... hehehe.. kalo da msa jemput singgah ke Laman Muslimah Optimis..