Friday, March 04, 2011

Day 18- Plans/dreams/goals you have.

Assalamualaikum..MySpace
sebal gua.. masi tak boleh main games.. seminggu ba suda nih..huhuhu..
sementara tunggu raja lawak.. aku jawab solan la.. solan hari ke 18

..Plan/dreams/goals you have...

erm.. ini jak aku rasa setakat ni..

1. mo modified c jelita.. biar lebih jelita dan mempersona...hoho
sekarang c jelita suda ada calar.. uwaaa sedih...huhu

2. bulan 4.. majlis anugerah kecemerlangan pelajar.. aku kena buat montaj la tuh... 
sekarang masa untuk cari idea.. yeah!.. kena semangat

3. ada permintaan untuk wujudkan semula laman web sekolah.. 
aku kena buka buku balik la ni.. lama da tinggal.. chayok2 moon..:)

4. mo kumpul duit banyak-banyak.. leh aku pi spain jumpa oziel.. kuikuikui..
eh oziel german plak.. takpa dia di real madrid sekarang..


okla done wit day 18..
dadadada
MySpace





No comments: