Thursday, March 03, 2011

hadiah saya suda sampai.. yeay!..



yeay.. first time aku menang contest ni.. jadi sangat eksited.. hadiah suda sampai hari isnin yang lepas.. hari ni baru berkesempatan buat entry pasal hadiah yang aku dapat dari cik ida.. sempena kemenangan aku dalam contest kenangan sekolah dulu-dulu

tak sangka boleh menang.. terima kaseh lagi sekali kepada cik penganjur yang memilih gambar aku yang tak seberapa itu..jadi ini la hadiahnya.. 

tadaaa...




tahniah!..
yeay.. saya la pemenang itu..
tempat kedua jak pun.. hihi


comel kan.. aku suka..:)
bleh letak pin-pin keronsang aku dalam ni.. 


p/s:.. cik ida.. buatla contest lagi.. nak menang lagi ni.. hahaha <-- boleh plak ya.. ahaks




3 comments:

ucu rose said...

thniah tow sbb bjaya....terima kasih sbb sudi buat etry pasl niii....
bgus laaa awk suka hadiah tuu....ida bmbg sgt kalau korag semua xsuka..uhuhuhuhuh.....

insyaALLAH ida akn buat lg contest tp bukan masa skunk,myb hujung thun ni lak..hehehehehh

TAHNIAH

elnino de moona said...

ya..ya.. sama-sama..
saya memang sgt suka dan eksited.. hehehehe..:)

emieysandra said...

tahniah! ;)