Thursday, March 17, 2011

Day 22- What makes you different from everyone else?



yuhuu..
selamat malam...meh jawab solan hari ke 22 arini.. 

..What makes you different from everyone else..


different..
yeay.. sebab aku adalah aku.. takda yang sama dengan aku di dunia ini.. 
- aku suka jadi berbeza sebab pemikiran aku kadang tak sama dengan orang lain.. 
- aku suka sesuatu yang unik, tengok jak nama elnino de moona.. 
- aku minat bola, liverpool.. 

yang kenal aku.. taula yang aku ni berbeza skit.. hahaha

sebelum tu meh layan lagu ni..
syiok muziknya.. aku ingat mo pakai tuk wat montaj.. ahaks


tu jak la..
done wit day 22..
bye~



3 comments:

Dda Ly said...

setiap orang ade uniknye yang tersendiri kan? :)

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥

Unknown said...

alamakk! dah 22 ?saye baru 1. hehe

elnino de moona said...

Dda Ly:.. tau tapa..hehe
ezan idma:..takpe..pelan2.. nnt smpai gak tuh..:)