Wednesday, March 16, 2011

Bila takda idea.. tapi nak jugak update blog!




hahaha.. ginila jadinya kalu otak dah semakin tepu dan dalam masa yang sama banyak sangat benda yang dipikirkan.. dalam melayan keboringan yang melanda... seperti biasa.. aktiviti wajib adalah mengonlinekan diri di fesbuk.. alahai.. makin banyakla plak aplikasi dari fesbuk ni yang automatik akan tag gambar dengan kita.. sebenarnya aku tak berapa nak suka la benda-benda ni.. mengganggu di wall aku jak.. 

arini aku rajin plak save benda ni.. meh-meh layan rahsia bulan kelahiran aku..hehe


yeay.. november rain.. akula tuh..hihi



ini plak dorang tag tarikh lahir pasangan.. 
disebabkan tarikh lahir aku ada di situ.. aku save la.. hehe

ini aku nda pasti samada mata ku ni besar ka kecik..
layan jakla.. description adala betul skit-skit..hehe


ini plak takdak kaitan..
hahahaha.. gelak sakan aku tengok gambar ni.. apsal la muka aku jadi laki siap berkumis plak tuh..
ini keja ustaz la sukati men edit gambar..
tapi serius lawak.. terus ilang tensen aku sekejap tengok gambar ni..


p/s:.. sambung main games dulu la.. ngee~


2 comments:

Ce'gu JAERA said...

hahahaha.. pic last tu yang lawak.. nak gelak2 aku tgok tau. hehe

elnino de moona said...

hahaha.. keja ustaz kat sekolah la ni.. lucu kan..hehe