Wednesday, March 23, 2011

sekitar majlis penyerahan slip keputusan SPM



23 mac 2011.. bertempat di dewan terbuka SMK Padang Berampah.. berlansungnya Majlis Penyerahan slip keputusan SPM 2010.. teruja nak tengok result budak-budak ni.. seawal jam10.. ramai da bekas pelajar yang datang.. kelakar la plak tengok dorang ni.. ada yang aku tak leh nak cam.. lain da muka..kalu budak laki mesti style rambut dah berubah.. nasib baikla budak pompuan masi mengekalkan kesopanan dalam berpakaian.. camtu kan molek. 

ok meh layan wajah-wajah keceriaan mereka.. sikit jak gambar aku amik tadi, just amik video jak.. ini pun ada gambar yang aku colik dari fb ustaz ahmad bakri.. takleh nak amik semua.. amik sikit-sikit jak..hehe


backdrop unit ubk


best student SPM2010
ELLA JAIN..


antara reaksi mereka


sabar..jangan nanges dik.. 


cikgu-cikgu sibuk tengok result pelajar masing-masing


aiks aku ka itu.. tetiba di kaunter SPBT.. 
padahal tujuan utama pi amik gambar..haha


'terima kasih cikgu':..ELLA


cikgu pun berkongsi kegembiraan.


terakhir dariku.. peace!..:)


sekalung tahniah di ucapkan kepada para pelajar yang berjaya memperolehi keputusan yang cemerlang. yang kurang, jangan bersedih.. ini baru permulaan kepada korang untuk ke peringkat seterusnya.. kekalkan tekad dan matlamat untuk berjaya.. Tahniah sekali lagi..




2 comments:

mr_mrs mikko said...

ui cm meriah jg trus tu ambik result.
hhihi...
kami dulu ambik result mcm nda pula kna buat gini taw

elnino moona said...

dulu teda gni.. start taun ni.. pihak sklh wat majlis gini da tuk bg result budak2..:)