Tuesday, March 15, 2011

Ben Ashaari: Blogger ikut negeri!




 ceritakan latar belakang anda ..
namaku lebih senang di panggil Moon.. atau dalam dunia blog dan maya.. elnino de moona.. aku berasal dari sandakan, sabah.. sekarang menetap di sipitang.. masih dalam negeri sabah.

Profesion anda sekarang ?
seorang juruteknik komputer yang bekerja di sekolah.. hoho

Blog favourite anda .. kenapa ?
blog fav.. tak da la.. aku suka masuk blog orang secara random sahaja.. kadang-kadang bergantung kepada isi dan penyampaian.. kalu ok.. lama la aku lepak di blog seseorang itu.. sampai entry yang lama-lama pun aku pi baca..haha

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
aku jarang masuk atau nda suka masuk blog yang letak lagu2.. menganggu aku mau baca entry.. blog yang banyak iklan dan widget-widget yang mengganggu pandangan mata.. sorry.. automatik aku akan tekan butang x.. 

Impian anda terhadap blog anda ..
harap blog picisan ini diterima dan di pahami..sebab aku banyak menggunakan bahasa sabah dalam penulisan aku di blog ini.. hahaha..


ok done!..

sepa nak join.. ada masa lagi ni.. jumla... klik sini




15 comments:

Aku Bah Nie Imah said...

menjenguk sahabat blogger dari blog en Ben...

wahhh salam perkenalan dari tawau sabah

elnino de moona said...

ya.. salam kenal jugak..:)

mas saari said...

singgah n follow dari segmen BA
salam perkenalan..

seronoknya dapat berkenalan dengan blogger2 dari negeri lain!

elnino de moona said...

salam kenal jugak mas.saari..:)

cik blogger said...

slm kenal, dari kg.lumadan, beaufort..

elnino de moona said...

cik blogger:.. uiks bejiran pulang kitani.. hehehe..

solomolo said...

0rang k0lumpo datang menjengah...

Anonymous said...

blogger pahang sini..keep blogging :)

Fyqa said...

hye org sabah

salam singgah dri segmen yg sama

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

:D

elnino de moona said...

solo molo:.. thanks singgah sini..:)
cik ayin:..salam kenal blogger pahang..:)
nadiemsharmz:..salam kenal..:)
fyqa:..yer.. salam perkenalan..

Aku Bah Nie Imah said...

salam perkenalan...
kita senegeri bah..
=)

elnino de moona said...

iya imah.. sabah boleh ba.. hehe

Prince said...

SELMAT BERKENalan..
dtang dari blog bro ben....
saya pun newbiee gak...
tapi tak dapat join...
jom jadi member nak?

elnino de moona said...

kei seichi:.. tima kaseh sudi singgah..:)
prince:.. boleh2..salam perkenalan jugak..:)

Hannah's Collection said...

hye sabahan :)
come follow my blog
http://hannahapparel.blogspot.com/