Sunday, January 30, 2011

debaran itu sudah tiada!

kemarin seharian hatiku berdebar-debar saja.. debaran itu sangat kuat.. sampai menggangu aktivitiku aritu.. ish2.. ntah kenapa leh begitu.. plan mo turun pekan aku batalkan..trus pi tepon bapa aku.. tanya keadaan dia.. tepon abang aku.. semua la.. sampai aku rasa tenang.. sblm tido aku msg gak orang putih aku.. mo tau keadaan dia plak.. erm.. di tepon nda plak mengangkat.. busy la tuh kan... nda pala.. tadi pun dapat mesej dari kazen aku di sandakan.. sekarang sana banjir.. nasib baik taklah teruk sangat seperti di kawasan lain.. sekolah lama aku pun banjir.. huhu.. berita terbaru.. ada 2 mangsa terbunuh dalam kejadian tanah runtuh semalam.. di kampung gelam.. al-fatihah kepada keluarga mangsa.. <--cam pembaca berita la plak aku arini kan.. hihihi http://www.emocutez.com

aku dengar lagu ni sambil masak tadi.. haha..
sungguh berinspirasi.. 


aku baru selesai masak.. alah masak ala kampung-kampung sejala.. aku mana pandai masak.. yang penting boleh la di makan.. haha.. pastu budak ni datang..

tadaaaa..
main-main sama budak ni..
dia datang umah..
tp demam.. so takla seaktif dan senakal kebiasaannya.. 
tengokla.. aku sibuk nak update blog.. ctu jugakla dia sibuk nak tekan-tekan keyboard letop ni..
macam pandai saja kan.. alalala cumel..


budak ni da balik.. so sekarang aku mo siap-siapkan diri mau keluar poya-poya di pekan dulu..rasa ingin lepak di esplaned sana tapi takdak kawan.. malas la..pi ronda-ronda sejala.. adess budget aku update blog ni cam ada orang baca jak.. perasaan.. keskeskes...ok out!~.. daahttp://www.emocutez.com 


3 comments:

Gen2Merah said...

mesti dah lega rasanya kan kalau kita dapat tanya semua khabar2 ahli2 keluarga. sebab keadaan berdebar tu selalu merisaukan kita takut sesuatu yang terjadi

elnino moona said...

tula pasal.. takut jak ada kejadian tak diingini.. huhu

atiEy_[azHa] said...

sepa bilang teda mo komen ow. ngee~ yaa! banjir sandakan. sandi2.