Monday, January 03, 2011

cerita kedai kopi!..

assalamualaikum..http://www.emocutez.com
hari ini merupakan permulaan sesi persekolahan untuk tahun 2011.. memang waktu-waktu yang agak busy.. tadi pun masa pigi sekolah.. da ramai para ibu bapa yang berkumpul ingin membuat urusan.. bekpes cepat-cepat tadi sebab banyak urusan.. selesai mengenyangkan perut ala kadar... aku terus pigi tempat pertapaan aku.. makmal komputer.. malas mo lama-lama di admin.. sengaja ni, namo ter'ikut' busy dengan urusan dorang..sampai makmal.. aku selesaikan urusan minggu lepas aku yang terbelangkalai.. pastu serahkan letop-letop ppsmi tuk guru-guru..

hari ni jugak permulaan yang baik untuk hari yang baik.. wat keja sungguh-sungguh.. dan mungkin arini last guna internet kat sekolah.. KPM da keluarkan surat wei.. internet tuk tahun 2011 tamat kontrak.. mean kalu masi nak gunakan.. kena mohon peruntukkan la..erm.. ok kita tunggu dan lihat cemana prosedurnya.. hihi..

balik keja.. lepak-lepak kejap di umah main sama kucen-kucen.. pastu aku pi parking mynewbaby kat 'pertapaan'.. bersih da baby baru aku tuh..bapa da tolong cuci, bawa p car wash.. hihihi.. takleh nak bawa dulu.. biar jak lama-lama....pastu tepingin nak makan 'sanggar peppe'.. mana nak cari pisang ni.. huhuhu.. dari aritu nak makan.. lepak-lepak kejap ngan macek sebelah umah.. bergusip di kedai kopi kejap.. n then.. yeehaa.. macek sebelah umah dengan murah atinya bagi aku pisang muda.. yeyeyeye... malam ni leh makan sanggar peppe.. yiipii!~..


inila sanggar peppe..
salah satu makanan bugis..
pergh!.. lama aku tepingin makan benda ni..
akhirnya tercapai juga.. best-best..
http://www.emocutez.com 

kemudian.. seperti biasa.. bergusip semasa dengan abang aku.. kalu tepon memang berjam-jam.. terima kaseh digi.. anda memang baik (hahaha tiba-tiba)..duk gusip-gusip gelak sakan aku hampir terlupa satu perkara.. 

jengjengjeng..


btw.. esok budak nakal nih da nak masuk tadika.. terus tepon abang aku yang lagi satu.. alahai.. cepatnya masa berlalu.. rasa macam baru semalam aku lawat dia di kelantan aritu.. macam manala ragam budak nakal ni ek.. abesla budak-budak santek gerenti kena cium.. hahaha.. memang tabiat dia ni.. pantang nampak budak pompuan cumel.. mula la nak cium.. kecik-kecik da nakal.. cumel jak.. eeee bikin geram..


malam ni duk mesej-mesej ngn orang tuh setelah sekian lama menyepi.. tapi da nak tido la plak.. eksen banget!.. baru nak lepaskan rindu dendam.. hahaha!.. da lama rasanya tak wat calling time malam-malam.. lain la plak.. ok nak tido.. tidola.. malas mo kacau!..http://www.emocutez.com 




p/s:.. nda sangka.. ingatkan orang tuh da tanak layan 'moonrahdin.blogspot' suda.. ceh!.. rupa-rupanya!........ahaks..http://www.emocutez.com




2 comments:

azzey said...

Mmg hari ni hari yg busy....

elnino de moona said...

tau tapa... hehehehe!..
tp semuanya dpt di atasi kan..