Thursday, December 02, 2010

tak sangka!

assalamualaikum.. salam hari khamis semua..
seperti biasa hari khamis merupakan hari pemakaian batik sedunia.. hahaha sedunia la sangat kan..
so arini aku memakai baju kurung batik kaler coklat.. wee.. menarik dan tertarik gitu.. ahaks..
sudah selesai mengenyangkan perut, bergusip semasa.. aku berangkat ketempat pertapaan.. ngeh2.. baru jak masuk lab... kemas apa-apa yang patut..trus dapat panggilan dr admin.. ada pelawat dr jabatan nak check makmal..  jabatan?..MySpace cuak da nih.. matila..MySpace makmal aku dalah berhambur.. apa yang dorang mo check ar..trus cepat-cepat pi admin...sepanjang perjalanan...


dupdapdupdap
dupdapdupdap
dupdapdupdap
dupdapdupdap






ceh!!!!!!!...
rupa-rupanya.. ingatkan apa.. dari jabatan la sangat..


dapat hadiah dari jauh..
uiks tak sangka..
MySpace


kaler Oren?.. 
hahahaha..
MySpace 

buka cepat-cepat..
cz tak sabar nak tau benda dalam tuh..
tengok punya kasar.. men sukati jak kan..
akak-akak opis tak sabar da nak tau benda dalam tuh..
ahaksMySpace

siap ada kad...euw...
bila da baca.. hahahaha..
memang tak sangka..
MySpace

ini la hadiahnya..
tadaaaa..
coklat almonds ngan kad pooh (aku tk minat pooh sebenarnya).. 
ahaks..
MySpace

walaubagaimana pun..
terima kasih kepada pengirim yang bertuah..
pesanan akak-akak opis 
(kalau sudi kirimla lagi.. yang besar punya.. dorg pun duk tumpang makan coklat sekali)..
kahkahkahkah..
MySpace 


itu jak tuk arini.. assalamualaikum...
MySpace


p/s:..aku jd musykil.. dr mana la pengirim tuh tau nama dan alamat aku sekali.. ish!.. tak blh jadi nih.....




No comments: