Sunday, December 12, 2010

bestnya tgk org kawen.. aku pun nak jugak!~..

assalamualikum..http://www.emocutez.com
selamat berhujung minggu semua..
cam biasa.. esok da keja semula.. aiseh.. rasa singkat sangat jer cuti 2 hari kan.. (aduii x bsyukur lg ko moon)..hehe.. musim-musim cuti sekolah ni.. rasa malas sangat buat keja di makmal.. padahal banyak kejaku yang tertangguh.. belum di siapkan.. alahai moon.. mana semangat sailormoon ko tuh?..erm http://www.emocutez.com


musim cuti sekolah ni jugakla musim orang wat kenduri kawen.. mmg dari awal smpaila sekarang.. undangan ke majlis perkahwinan tak putus-putus.. pergh!.. ok entry kali ini aku nak sertakan gambar-gambar majlis perkahwinan yang aku hadiri.. semuanya meriah nih.. wiwit!~..

majlis suri
14 Nov 2010

pengantin berseorangan di singgah sana
pelamin serba merah tu..


acara potong kek..


majlis melah dan ali 
25 Nov 2010 & 02 Dis 2010

pergh.. jeles seh.. dia pkai warna fav aku.. oren..
santek dan  menarik pengantin nih..

baju kaler gold.. malam


antara orang-orang penting

candid..haha


 majlis di pihak lelaki plak

cewek-cewek santek.. 


acara potong-potong kek


wajib kena ada gmbr amik berkat skit.. haha


majlis jasmia
27 Nov 2010

akad nikah berlansung..
lokasi:..majlis negeri likas


sah suda bergelar isteri..:)


baju adat bugis nih kena wajib pakai..


baju nih lawa..:)



seronok jak tengok pengantin kan.. erm.. bila la aku nak jadi cam dorang2 nih.. jd raja sehari.. dpt tangkap gambar santek2.. hehehehttp://www.emocutez.com

sebenarnya banyak lagi majlis ujung-ujung taun nih.. tapi ada yang tak sempat nak pegi.. jauh sangat.. besala orang keja susah skit nak minta cuti.. rakan sekelas pun ramai yang melansungkan perkahwinan.. tak kurang jugak yang bertunang.. wah... semuanya da berganjak ke fasa yang lain dan memulakan kehidupan baru.. aku?.. erm.. tunggu dan lihat sajala...


p/s:.. aku wat entry ni sambil layan cita tamil di tv2.. kaddal virus..sedih siot!.. pergh


No comments: