Sunday, December 05, 2010

Day 04- A habit that you wish you didn’t have.

yuhuuu...
nak jawab solan ke 4 la arini..

MySpace


..A habit that you wish you didn't have..

ahaks.. habit?..
aku paling tak suka sikat rambut.. kira habit la nih kan..
MySpace

dari kecik sampaila ke besar gedabak begini.. memang bab nak sikat rambut ni payah skit nak buat.. hahahaha..time kecik-kecik masa nak pi sekolah tuh.. awal pagi.. siap da bising-bising ngan mak aku nak sikatkan rambut.. rambut aku dalah panjang mengurai.. rasa cam pontianak pun ada.. serabut coz malas nak sikat..bapa aku plak tanak aku rambut pendek coz nnt jadi cam lelaki.. aku kan ganas dan lasak semacam jak   dulu.
masuk alam remaja skit.. kira da besar la.. kawan-kawan atau geng keras aku jadi mangsa tuk sikatkan dan aturkan rambut panjang aku nih.. hahahaha.. nasib la korang.. sepa tak sikatkan.. gerenti kena marah, tanak kawan lagi.. gila gangster aku..ahaks..
MySpace

bila da pandai pkai tudung.. kira selamat la aku.. cz tak payah susah-susah nak sikat rambut. trus ikat jak rambut serabut tuh n then pkai tudung.. punya teruk perangai kan.. sampai sekarang habit nih masih berterusan..hahaha.. camna nak ilangkan erk.. walaubagaimana pun..
ramai yang puji rambut aku santek..
lurus.. itam menawan..
guna jari pun boleh..
nasib baik tak jadi cam rambut mamat nih..


kahkahkahkah..
MySpace

ok tu jer..
done wit day 4..
dadadadada..
MySpace

masa untuk makan..
lapar plak mengadap blog nih dr tadik..hihi
MySpace

p/s:.. banyak lagi habit aku sebenarnya.. tp takan nak senaraikan semua kan.. jatuh saham aku nnt.. kahkahkah!

2 comments:

mimizuzuhaha said...

tak suka sikat rambut? pakai jari pun tak?

elnino moona said...

mmg tak suka..
biar jak rmbt tuh.. hahaha
teruk kan..