Tuesday, December 14, 2010

aku tak suka rasa itu!

pernah ka korang rasa.. cam lam satu hari tu, semua benda yang kita buat atau try nak buat.. benda tu tak menjadi.. rasa bengang kan.. erm.. rasa nak marah, rasa kecewa, rasa nak nangis.. down la kiranya kan..
dan itula yang aku rasa arini.. tidak seceria bajuku yang meriah.. aku rasa hambar.. aku rasa kosong... aku rasa kecewa.. apa yang aku mo buat semua tak mendatangkan hasil.. ish..

kalu da datang mood yang macam tu.. aku jd pendiam.. aku diam.. aku biar jak otak aku nih berfikir.. melayang.. menganalisis tentang banyak perkara.. dan sememangnya aku tidak akan fokus.. seharian di makmal.. ini jak aku buat...


jengjengjeng....
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

bermain ngn webcam.. wakakakaka!..
cam lama sangat da aku tak main ngn kamera nih.. ahaks...

tengok2.. ni apa kes senyum sorang-sorang depan letop..haha

majuk la tuh.. kena tegur.. manja!..

ni apa kes pulak pegang2 pp.. nak gtau pp ko da tembam ka?..takdak maknanya cik oii!


yang ini main senget-senget plak.. ish


ok kita bdamai.. peace!. ahaks..

adeii skema plak gambar nih... hahaha.. my name is moon..:)


kita minum dulu.. bersama twister.. haha


tak puas di makmal.. sambung di admin lagi.. hahaha.. baru jak snap 1 gambar.. trus letop off... batry kong.. potong karan btol la.. haha



p/s:.. semua gambar fresh dr webcam, takdak editing.. takdak cover2.. lihatla betapa selekeh dan pucatnya mukaku.. wakakaka!~..oya lupa.. shawl baru sebenarnya tu.. ole2 dari langkawi.. weee..:)





2 comments:

Ummi Iman said...

penah rasa mcm tuh..
bila dtg feel tuh.. mesti rasa nk pi jauh²..
tp jauh mane tuh x taw la.. huhu..
tp yg pasti.. time tuh mesti nk jejlan jek.. hahah ngada² toii kan.. :P

elnino moona said...

tula.. rasa nak lari jauh2.. yg takdak org.. pastu da ok.. leh senyum balik.. haha