Monday, December 06, 2010

dulu suka.. sekarang tak lagi!

assalamualaikum...

arini isnin.. masuk keja seperti biasa.. melakukan aktiviti harian..
tengah sunyi sendirian di lab nih.. ada idea nak update entry baru di blog.. semalam duk meng'usha' contest yang di rasakan berkenan di hati.. td pun sempat jugak join satu segmen baru.. hehehe MySpace

pergh.. punya panjang mukadimah aku.. mmg jauh terpesong la dari tajuk sebenar..
ok.. di awal penglibatan aku dengan dunia blog ini.. aku mmg tak tahu satu benda pun.. just create blog ikut step by step yang da sedia ada.. pastu aku pi jenguk-jenguk blog orang lain.. aku rasa jelous.. camna dorang leh wat backgound yang santek2?.. cmna nak wat header blog?.. camna nak masukkan lagu?.. camna?..camna?..MySpacedan disebabkan itu jugak.. blog aku terkubur.. aku jdi malas nak buka.. takdak idea nak wat entry baru..

ok yang aku nak tekankan tau terangkan di sini ada la berkaitan lagu di blog..
dulu sebelum aku tau cara-cara nak masukkan lagu.. blog aku ni sunyi sepi jak.. takdak hiburan la katakan.. masuk blog orang lain ada lagu-lagu terhangat di pasaran.. jeles seh!.. huh..

godek punya godek.. selongkar punya selongkar.. yeah!.. MySpace aku berjaya gak masukkan lagu dalam blog aku.. gembira ni.. macam-macam lagu aku tukar-tukar.. kira takla bosan sangat kan sepa-sepa yang masuk blog aku (masalahnya ada ka yg masuk)..ahaks..MySpace

kemudian.. lama kelamaan.. aku rasa lagu-lagu dalam blog nih menganggu jak..cam bingit jak telinga dengar lagu tuh berulang-ulang..erm.. sedangkan aku sendiri empunya blog rasa bosan.. apatah lagi pengunjung blog aku. mesti korang tanak masuk lagi blog aku yang bising nih kan..

jadi,
aku memutuskan untuk mengucapkan selamat tinggal romeo la kepada


INI
MySpace
Sorry banyak-banyak aku bukannya berniat nak tinggalkan tau lepaskan kau pergi..
tapi aku da bosan ngan khidmat yang kau berikan selama ini..
MySpace


dengan itu.. mulai ari ini isnin 6 disember 2010. blog aku kembali sunyi sepi.. memudahkan sesiapa jak untuk membaca cerita-cerita dalam blog aku tanpa di ketahui oleh sesiapa dan menganggu ketenteram awam..
peace yow!..
MySpace


p/s:.. kalu nak jugak dgr lagu sambil-sambil usha blog orang.. dengar jak lagu kat letop sendiri tuh.. kahkahkah!






No comments: