Monday, December 06, 2010

HIJRAHkan diri anda!..

assalamualaikum...
selamat malam semua..
sebelum merapu ntah apa-apa.. nak ucap salam maal hijrah 1432H tuk semua..
semoga di tahun baru ini akan membawa kebaikan kepada kita..


HIJRAHkan diri kita kearah kebaikan..
cthnya cam aku.. kononnya. aku nak kawal atau ubah perangai 'marah' atau 'naik angin' aku nih.. so arini aku rasa aku nak cool jer.. tanak marah-marah.. cuba kawal hati nih.. sepanjang ari tadi.. ok la.. walaupun yang sebenarnya mood aku boleh berubah bila-bila masa jak.. moody kan.. erm..MySpace

last-last duk syiok mengonlinekan diri.. tiba-tiba berukband ni wat hal.. ilang selera aku nak berblogging malam-malam. trus rasa nak marah jak.. ish2.. ntah apa-apa jak ko nih moon..
ntah bila nak berubah..MySpace

okla.. sampai di sni saja untuk malam nih..
aku nak tido awal..MySpace tuk mengelakkan aku stress tau marah yang bukan-bukan..cara paling selamat aku tido coz esok pagi aku da kembali ceria seperti biasa..MySpace
dan yang paling utama tuk awet muda.. kahkahkah!..

sebagai penutup.. lagu wajib nasyid zaman aku muda remaja dulu.. hayatila lagu nih ek..
aku tido!..MySpace





p/s:.. aku msg, aku call teda respon pun..ish2.. takpala org tuh..aku COOL jak nih.. ahaks..MySpace


No comments: