Tuesday, November 23, 2010

xpdc mount kinabalu part 2



hehehe.. malas sebenarnya aku mahu create atau meneruskan cerita nih.. yela benda da lepas kan... hahaha.. kalu siapa yang perasan.. entri-entri dalam blog aku nih semuanya lambat update.. haha..aku jenis malas mo taip2 tau wat ayat.. tula jadinya..MySpace


sepa2 yang lum bekesempatan baca part petama leh klik link SINI.. tuk ke cita sebelumnya..hehe..
ok part 2 kita mulakan......MySpace



28.10.10
kami check in di rock hostel.. hahaha mmg rock sgtla hostel tu.. dalah dapat bilik ujung.. cam menyeramkan jak suasana kat stu..huhuhu..
pas letak barang.. mandi dan siapkan diri pa semua, kami trun g dinner d balsam buffet restaurant...






fuh!!..ramainya manusia.. d penuhi oleh bakal2 pendaki nih..oleh kerana kami datang lewat.. terpaksa la berlegar-legar sebentar sementara menunggu meja kosong.. makanan pun hampir habis.. ini la padahnya turun lewat kan..huhu..

dalam sibuk2 kami nak makan.. ada lak pelancong siap wat surprise bufday party kat situ..ngeh2.. aku dengan selambanya.. p amik gmbr bufday boy tuh d tengah2 pelancong yang lain.. lucu jugak kalu d imbas kembali.. dr jauh aku tgk dorg dok gelak2 kan aku masa tu.. hahahahaha.. lawak.. aku tiba2 jadi sebahagian geng pelancong tersebut.. ahaks..

tadaaaa... ini la bufday boy nya.. hehehe
yg pkai tudung tuh wife dia.. 
sweet kan..MySpace



ni jak yg aku makan malam tuh..
ahaks.. cam makanan org diet.. hahaha
MySpace  


gambar ni aku sukak.. cz..

1. org lum ready da kena snap.. aku rilek jak.. (sabotaj 1)..
2. lagi.. blum ready.. hahaha (sabotaj 2)..
3. masi sama.. aiks.. takan tido plak.. ahaks..(sabotaj 3)..
4. finally.. dpt pun pose yg menarik.. (walaupun ada yg pelik di situ..hehe)..

sebenarnya aku duk gelak2 jak time amik gmbr nih.. 
mana taknya.. aku duk ready2.. org sebelah balik2 kena sabotaj.. lucu btol.. 
nmpk sgt aku sgt alert ngn kamera.. 
hahaha MySpace 


eh jap.. ada lg satu gmbr sabotaj.. hahahaha..
tgk2.. aku ready jak kan walaupun tgh makan..
wakakakakaka. masi mood gelak..MySpace


muka-muka kekenyangan..



pas makan pa semua.. da puas ati.. so masa tuk balik ke hostel.. kunun mo tido la.. berehat tuk mendaki esok.. TP.. masi jugak melakukan xtvt packing barang... tak abes-abes kan.. suasana kat sana.. tak payah cakapla,.. sejuk gile.. dengan keadaan yang ujan...mengigil-gigil badan terkena air.. MySpacekat bilik rasa cam pkai ekon jak.. padahal udara semulajadi..


hah.. ni kes kesejukan.. tido berhimpit2 da semua.. serius memang sejuk gile masa tuh..

tido dalam suasana yang sejuk camtu aku siap bermimpi tuk mendaki esoknya.. aduii.. sampai termimpi-mimpi tuh.. semuanya gara-gara keterujaan yang tersangat.. hehe..


bersambung ke part 3..






No comments: