Monday, November 29, 2010

Day 02- The meaning behind your blog name


hehehe.. ok masa tuk jawab solan kedua plak..
wink2..



..meaning behind your blog name..




MOON. RAHDIN
..sebuah kisah klasik untuk masa depan..


nama blog aku moon.rahdin ada sebab sebenarnya aku bagi nama ni.. bukan suka-suka ok.. 


petama.
MOON
ini merujuk kepada nama panggilan aku, nama samaran atau nama glemer la katakan.. so orang-orang senang nak kenal aku dengan nama ini..


kedua.
RAHDIN
banyak yang tanya aku.. napa letak nama rahdin?..sepa rahdin?. keturunan rahdin/raden ka?...
hahaha.. 
semua jadi tanda tanya kan.. 
no no no semua itu tidak berkaitan..
yang sebenarnya rahdin ni terhasil dari hasil gabungan full name aku..
hekhekhek.. 
munawaRAH baharudDIN
tadaaaaaaaa..
cuba tgk yang aku highlight kan tuh..
jadila RAHDIN.. hehehe
kreatif kan aku.. kan..kan..kan..
dengan muka bangga gile!..ahaks..


ketiga
sebuah kisah klasik untuk masa depan
title ni aku amik dr salah satu lagu sheila on 7 (so7)
suatu ketika dulu merupakan lagu fav aku..
syiok oo lagu ni.. byk kenangan.. 
dan oleh kerana aku suka..so aku jadikan la sebagai 'trademark' ka namanya tu ar.. 
di mana2 jak aku rasa perlu.. hihihi



disebabkan takdak videoclip tuk lagu nih..,
puas da aku godek-godek youtube..
jadi aku sertakan lirik jakla..
moga anda terhibur..
layanz........







Jabat tanganku, mungkin untuk yang terakhir kali
Kita berbincang tentang memori di masa itu
Peluk tubuhku usapkan juga air mataku
Kita terharu seakan tidak bertemu lagi


Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Kar'na waktu ini yang 'kan kita banggakan di hari tua


Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan
Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan


Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti...


Mungkin diriku masih ingin bersama kalian
Mungkin jiwaku masih haus sanjungan kalian


done wit day 2..





No comments: