Wednesday, November 03, 2010

cerita hari ini..

arini permulaan keja balik selepas lama bercuti.. ahaks.. lama la sangat ko bercuti kan moon..hehehe..:)
masuk2 keja jak.. smstinya awal pagi kena sarapan dlu.. gosip2 dlu.. pastu kena bagi keja oleh pengetua.. ahaks..:D.. dan yang paling utama kena isi SKT.. ayayai.. kena isi lagi.. esok2 jakla aku isi.. lupa da cmna mo isi benda alah ini..erm.. copy n paste taun lepas punya jakla nih.. mana taknya taun nih mmg teda g kursus.. projek2 di sekolah pun teda taun ni.. kira taun 2010 nih taun rilek la bagiku.. wakakakaak..:D



borang SKT yg d biarkan kosong.. ;p


nda tau pa mo d isi..ahaks..;p



erm... aku masuk lab seperti biasa, check line shoolnet dlu.. ok ka nda.. konpem ok tuh cz jumaat lepas org2 GITN da dtg sklh.. time aku teda.. nasibla.. :p kalu nda kena kol dorg lagi ni.. ok.. semuanya lam keadaan terkawal n aku da failkan resit2 yang dorg tinggalkan d meja aku ni... erm. apa lg ya aku kena wat arini?.. thinking...thinking... ahaks....

pengetua suruh amik gmbr sklh.. mo kena email sama ntah pa namanya tu, tuk wat buku/diary sekolah rasanya.. nnt jakla.. gpun lum ada bahan lgni.. so santai ajala dulu aku d lab.. mo keyin data2 yang di suruh pun cigu data cuti.. so mmg nda tersiap pun keja tuh.. harharhar..

masa untuk mengular la aku d lab nih.. tp nda berapa nak best, kaki masi sakit so pergerakan nda la seberapa lincah.. ish.. mo turun naik gi admin.. erm  berpikir aku mo wat.. haha.. jd di kesempatan yang ada ini aku merajinkan diri utk berblogwalking dan mengupdate kunun apa2 d blog aku.. pastu g tukar2 background.. tp nda jugak pndai cantek2.. haha.. bencinyala...

hahaha.. nmpk sgt aku byk masa free kan.. ahaks..:D







No comments: