Monday, November 08, 2010

make a wish!!..

november.. yeah.. saya sukak november.. sebabnya.. bulan nih bulan kelahiranku.. hehehe..:)
punya lama kan.. ujung2 taun bru dapat wish bufday.. tp nda pa.. cz lama muda nya tuh.. haha
so d kesempatan nih.. mo listkan benda yang aku mau @ hajat kena bagi time bufday aku nnt..ahaks.. layan kan jakla..


pergh... sepa murah ati spen aku bnda nih..
bila la mo dapat ar.. kumpul2 duit pun nda pndai ckp2.. haha


iphone.. uwaa.. kaler oren tuh nda leh tahan..
ini janji2 manis abg aku jak.. kunun mo belikan.. tp smpai skrg tarak.. huhu




keta idaman... kaler oren tuh suda semestinya...
best2.. msti nmpk bergaya kalu aku drive kan.. hakhakhak


pakej pelancongan 3 ari 2 malam.. ke tempat nih...kalu sebulan pun lg baik.
mo p honeymoon.. jmpa mytorres.. ahaks..:p


mo patung spongebob nih... yang besar punya..
sebesar aku ada ka tuh ar?..hehe




memandangkan aku keja FT.. so 2 bnda ni sngat penting..
blum lg aku terbeli2.. asyik pinjam cigu pnya jak.. hahaha...


jersy spain ladies.. ahaks.. 
yg siap ada tandatangan torres.. d mana mo dpt tuh ar?..haha


high heels yg menggoda spt ini... fuuyoooh.. 
bleh abes terbenam lam lumpur kalu g beraya nih..hehe

mo handbag baru camni.. hehe
handbag lama suda rosak.. semua brg aku sumbat dlam tuh.. mana taknya cpt rosak..haha






novel lagenda budak setan.. mo ketiga2 novelnya...


mo buku ni jugak..
bleh tgk detail2nya d sni...

kek dr sni.. pergh.. nyum2...
berliur tgk...lalalala



apa lagi ya aku mo listkan?.. erm.. ok kejap kita pikir2 dlu.. lum lengkap 25 item lagi nih.. jap lagi sambung... tiew!~....

punyala stendet ko punya list moon... gerenti teda yang dapat punya tuh.. takpa berangan2 nda salah kan.. kan..kan...hehe..:)






No comments: