Monday, November 22, 2010

editing by...

Assalamualaikum...semuanya.. MySpace

arini mood masuk keja ok jer.. biasala cuti sekolah suda bermula.. dengan itu sekolah jd sunyi sepi.. takdak sora budak2 yang bising..hahaha syiok untuk melakukan xtvt mengular.. ahaks..MySpace
pas bekpes aku da kuar g mengular d pekan.. ops.. jgn salah paham.. bukan kuar suka ati tau.. kena minta kebenaran gak nih.. bru leh kuar ronda2.. aku kan pekeja yang berhemah.. hehehe...MySpace




ok2.. berbalik ke topik d atas.. aku kan suka edit2 gmbr.. gambar aku sendiri lagi la aku suka.. hehehe.. TP arini aku nak post gmbr aku yang di edit tp bukan aku yang buat.. paham ka nda nih?.. hahaha.. ayat tunggang langgang.. patutla BM aku nda dpt A time SPM... hehe...MySpace










tadaaaaaa.... 
ini hasil yang petama...
ehem..MySpace 
tp.. napala letak gambar c may sana.. kena sound nnt oleh gfnya..
seb baik c may nda tau blog aku nih.. so selamat.. hahahaha!..MySpace 





di sebabkan aku nih dok byk komplen2 jd di editla balik gmbr aku..
nda bersyukur kan.. sudala men sukati jak suruh org edit.. haha
SO nah ni la hasil yang kedua..santek kan..MySpace 
walaupun dlu aku nda tau apala motif nama aku tiba2 jd moon_tel..MySpace





ni plak gmbr sempena musim worldcup tuari...
aku sukak..aku sukak..MySpace
nak tau sebabnya..
cz akhirnya tercapai gak gmbr aku ngn myELNINO nih..
so para2 sakura d luar sana..sila jgn jeles ok!..
MySpace





hah nih gmbr teakhir..
sempat gak jd kontrobesi kejap d fb...
sal 'ayat' mgenai gmbr nih..
ish2.. tak patut tak patut..MySpace



pas gmbr nih teda da dia edit2 gmbr aku.. majuk kali cz kena komplen jak selalu..da la kena tolong editkan.. nda bersyukur.. komplennya yang byk.. bek ko la ya edit sndiri moon.. hahaha.. padan muka..MySpace


psst orang tuh..aritu da ..MySpace muka kencang aku kan.. bila nak editnya.. edit santek2 tau.. mo letak jd profile pict d fb tuh.. ahaks.. MySpace 






p/s:.. aku bru jak jmpa emoticons yang comel2 ni.. tu yang eksited wat entri siap ada katon2 tuh gerak2.. comel jak kan.. nmpaknya aku ketinggalan jauh.. org ramai da tau.. haha.. takpela.. so kepada sepa2 yang nak jugak.. leh klik di SINI







No comments: