Thursday, November 18, 2010

18 november..

arini aku masuk keja da.. lama plaknya aku cuti kan.. hehehe.. walaupun masi lum sehat sepenuhnya.. kena dtg gak.. cuti sekolah nda lama lagi.. cigu2 semua mo cuti.. dorg kena kasi balik semua letop2 ppsmi tu.. kalu aku teda d makmal...alamatnya nda la dorg kasi balik.. permulaan arini.. busy gitu2 gak.. byk jamuan makan2.. tp yang nda bestnya aku mana selera mo makan semua tuh.. yang masuk lam tekak aku sekarang cuma roti n air kosong jak.. erm... 

tengahari tadi ada dapat jemputan makan2 d library.. pergh.. sedapnya ayam td tuh.. tgk jak nih.. makan la jugak tp nda abes...huhuhu.. rugi jak kan.. tp untuk tidak menghampakan cigu2 yang menjemput.. aku try la jugak makan walaupun seksanya rasa.. makin kurus la aku kalu gni nih..pa leh wat kan.. hahahaha!~...


acara makan2..
sila2 jan malu2.. ngeh!



sempat lagi...peace!




geng library cigu rosme.. serba purple gtu.. 
(thanks atas jemputannya..hehe)



aiks ada gak budak mellveen nih myibuk.. haha



jam 2 masuk makmal.. tolong budak2 nih isi UPU.. semangat tau dorng mo isi tapi kesian nda tau.. hahaha.. dengan baik atinya aku ajar n tolong dorang.. senyum2 jak sekali  maklumat dorang da kena trima sistem.. rilek dik baru fasa 1 tuh.. pasni ada fasa 2 lagi kamu kena isi.. hihihihi...dan yang paling penting SPM yang bakal menjelma.. jengjengjeng.......

sekarang ada rilek skit.. sambil2 aku update dlu blog nih...(sempat lg kan)..hahahaha!...




No comments: