Sunday, November 14, 2010

xpdc mount kinabalu part 1




hehehe.. lamanya baru aku terbuat entri sal kinabalu nih.. takpe.. yang penting aku da sampai atas sana....
kinabalu.. aku rindu padamu kinabalu...

xpdc bermula aku da minta cuti awal2..

27.10.10

perjalanan g kk.. sengaja gerak awal cz masi ada barang2 yang hendak d beli.. dalam perjalanan ujan sepanjang jalan.. smpai kk.. trus g wawasan plaza..tp hampa.. kedai yang d tuju da ttup.. erm.. awal la plak ttp arini atau kami yang terlewat sebenarnya?.. haha.. so pusing2 jak manatau ada jmpa brg2 yang d cari.. pusing pnya pusing perut da lapar.. kebetulan ada yang sudi belanja..masuk kepsi melantak.. senang ati oo.. hehe

bersama pelancong jepun yg sesat.. ahaks..;p

pas da kenyang.. wawasan pun da mo ttp.. so kami g round2 pasar malam d kk plak.. wpun ujan2.. men redah jak nih.. n sayangnya nda byk gerai yg bukak.. brg2 yang di cari lum complete lagi.. pilihan terakhir kena soping lg besok.. erm.. semua da penat.. jdi masa tuk balik umah.. p cybercity... tp yg lucunya bukan trus tido.. xtvt packing barang d mulakan semula.. balik2 jak keja packing nih.. eksited la katakan mo p mendaki.. semua bnda2 tuh mo d try.. mo d pakai bgambar..hahaha..

tgk... semangat kan aku ngan snowcap n sarung tangan nih..
comel jak.. hahaha..

hahaha.. tgkla brg2 yg nda bkemas tuh.. nda tau suda pa brg mo bawa g sana.. terlalu pening memikirkannya..
gmbr ni kunun mo candid aku.. nmpknya nda berjaya.. aku prasan dlu dan sempat membuat peace sana.. ahaks..;p


28.10.10

operasi soping d teruskan lagi sebelum p kundasang.. arini trus p CP.. sebab terlalu awal.. kedai blum buka lagi.. hehehehe semangat tul.. jd kami p round2 d warisan square dlu.. sama jugak kesnya semua kedai belum buka.. erm.. cmna nih.. jalan2, round2.. akhirnya kedai yang mo d masuk buka.. kami men borong jak semua yang d rasakan perlu.. penat jugak keja d buatnya.. dr ground floor..nek smpai palm square g cari barang.. kaki aku da lenguh nih.. aku da lah siap pakai kasut.. erm..nda tahan melecet kaki aku..susah krg mo naik gunung besok.. aku trus p beli slpr.. haha baru selesa kaki aku.. 


d kedai kamera..


bab paling ptg iaitu makan.. haha


selesai makan, perut da kenyang.. semua da puas hati.. so kami gerak g kundasang.. tu pun setelah abg asni duk tepon2.. lama suda dorg smpai sana.. hahahaha...;p dlm pjlnan aku da ngntok.. so tido jak.. gpun jln2 g kundasang tuh wat aku pening.. sampai kinabalu park.. dorg abg asni g ranau.. so sementara tggu dorg kami g amik2 gmbr dlu.. sejuknya.. nih baru d bawah.. kalu d atas lagi la sejuk kan... huhuhu.. syiok2 amik gmbr.. ujan plak.. ish.. kacau btol.. duduk dlm keta jak smtara dorg abg asni blk dr ranau..





malas mo taip2 da...bersambung d part 2.. ahaks.. ;p







No comments: