Wednesday, February 23, 2011

bila semuanya tak seperti yang di harapkan..

assalamualaikum..
selamat malam semua.. hehehe.. kita stop jawab cabaran 30 hari kejap.. 
mo menaip entry terbaru ni....erm.. 'bila semuanya tak seperti yang di harapkan'.. memang akan membuatkan satu rasa yang kurang memuaskan.. kadang rasa nak marah tapi apakan daya.. aku cuma pekerja yang sentiasa dengan title 'SYMP'.. ok..kita abaikan luahan itu sejenak...


oya.. nak habaq... cuba tgk friends aku kat fb tuh.. arini dah mencapai limit yang aku sendiri tentukan dulu.. oh no..akhirnya mencapai jugak.. that mean.. aku kena wat sesuatu la ek.. aku penah post cita ni di SINI..
wajar ka nda tindakan aku tuh.. nnt aku sendiri pikir-pikirkannya.. hoho

aku tengah bengang gak ni.. serabut kepala otak.. mana taknya.. setelah sekian lama postpone.. tiba-tiba sabtu ni nak kena buat la plak.. aduii.. montaj aku tak siap lagi.. gambar-gambar tak amik lagi.. gerenti tak cukup idea aku nak buat tuh.. kena lagi partner yang sama-sama aku siapkan bahan selama ini mebi tak akan ada pada sabtu nanti.. erm.. sangat tak suka ok!.. huh.. terpaksa buat jugakla.. daripada balik-balik postpone kan.. bosan da aku menunggu.. padahal takda la apa sangat.. 

tadi petang.. ada lawatan dari jabatan gi check AP sekolah aku.. uiks.. terkejut gak aku di buatnya.. nda pena-pena ni aku kena lawat.. nasib baikla semua dokumen-dokumen ada dan aku dah siapkan.. jadi takdala masalah sangat..cuma masalah ketiadaan bilik AP jak.. dorang siap puji aku wei.. bangga aku kejap.. hoho..petang tadi jugak aku on mode editing, belajar wat banner guna photoshop.. ahaks.. boleh la..menjadi la jugak.. walaupun sebenarnya banyak yang perlu di pelajari..hehe 

mood keja aku tak berapa nak baik la berapa bulan ni.. kejap-kejap aku rasa bersemangat buat keja.. kadang aku rasa MALAS sangat.. rasa bersalah sentiasa menyelubungi aku.. mungkin aku terlalu banyak benda nak pikir dalam satu masa.. aku rasa bosan.. tak berminat dengan semuanya sekarang.. aku sepertinya ingin pergi jauh dari semua ini.. buat masa ini.. adakah aku tensen?.. erm....

sekarang ni lagi charger dan batery enset aku wat hal...dari semalam takleh nak cas.. huh.. cam nak suruh aku beli enset baru jak tuh.. hahahaha.. btw. aku nda pena pun beli enset ni,. biasanya mewarisi hak milik abang aku jak.. tak pun dorang yang tolong belikan.. beruntung aku anak bongsu ni...hihi..erm.. apa aku nak buat lagi ek.. sambung jawab solan la.. itu pun kalu aku rajin.. kuikuikui~


p/s:.. semangat aku hilang ni.. aku nak pi cari balik... ahaks..MySpace



No comments: