Monday, February 07, 2011

kerana aku seorang wanita!


aku wanita punya hati nurani yang tak dapat di bohongi..pabila cinta telah membutakan mata dan membuat tuli telinga..apakah salah jika aku menyinta.. apakah salah jika engkau ternyata..pilihan hati belahan jiwaku ini..cintaku ini anugerah terindah dari yang maha kuasa...cintaku padamu tak pernah berubah meskipun kita berbeza.. apakah salah jika aku menyinta.. apakah salah jika engkau ternyata pilihan hati belahan jiwaku ini.. 


Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia


ku wanita.. yang hanya perlu kau fahami..





Katakan kepadaku
Haruskah jalan ini kulalui
Tak bisakah waktu ku putar kembali
Saat kita masih bersama…
Jelaskan kepadaku
Mengapa takdir ini yang terjadi
Saat ku mengerti ertinya mencinta..


entry jiwang!.. layan jak.. hoho

p/s:.. untuk orang putih saya..kalu itu yang terbaik..aku cuma mampu diam...:)



No comments: