Saturday, February 26, 2011

akhirnya selesai!

alhamdulillah.. setelah lebih 4 kali postpone.. selesai gak program hari bertemu pelanggan anjuran PPD Sipitang tadi.. erm.. bagusla.. kalu postpone lagi.. memang dah takda semangat aku nak buat.. huhu

aku masih penat ni.. so layan jakla gambar-gambar di bawah ini yek.... 


selamat datang ke kaunter kami.. anda akan di layan dengan mesra.. *smile..


petugas-petugas kaunter


ucapan daripada pengarah


ngan student

ngan pk Hem


orang KUAT.. ahaks


banyak yang aku leh pelajari dalam program ni.. segala macam bentuk kebaikan, kelemahan dan sebagainya.. tapi menunggu mo abes tuh ngantok dalah aku lapar gila..pening-pening kepala di buatnya..

p/s:.gambar-gambar lain.. nnt aku upload di fesbuk jak.. hehehe


4 comments:

azzey said...

Best gak Hari Bertemu Pelanggan ni ye..:)

elnino moona said...

a'ah.. best dan meriah la jugak..

Gen2Merah said...

mesti syiok dapat tengok ramai orang kan.. heheh

elnino moona said...

hehe.. bolehla.. aku sibuk p booth org lain amik browser jak..hehe