Sunday, February 06, 2011

akhirnya aku dapat inspirasi itu!

mungkin semalaman aku cuba mencari kekuatan, cuba merungkaikan semua kekusutan yang membelenggu jiwa dan perasaan aku.. erm.. hari ini aku memulakan tekad dan harapan semoga aku akan terus kuat dalam mengharungi liku-liku kehidupan yang kian mencabar di hadapanku..http://www.emocutez.com




memang menyedihkan di mana saat kita memerlukan teman yang sedia berkongsi segalanya, yang berjanji akan terus ada di sisi untuk memberikan kata-kata semangat yang membuatkan kita berfikir menghilang begitu sahaja.. http://www.emocutez.comkadang-kala aku jadi bingung dengan tindakan yang drastik seperti itu.. tapi kalu itu yang dia mahukan.. aku tak leh nak memaksa atau menidakkan.. kenapa pelu dikecohkan.. kenapa perlu diperbesarkan....aku cuma kena hadapi semuanya dengan pemikiran yang matang.. iya... aku rasa aku mampu mengharunginya.. aku yakin. aku boleh..:)

seharian aku melayari dunia blog.. membaca entry-entry yang menarik..cuba mencari insprasi dan semangat daripada mereka.. akhirnya aku ketemukan di dua blog ini.. Gen2merah dan zara

Gen2merah
cara penulisan yang santai dan selalu membuat aku ingin meninggalkan komen di setiap entry beliau.. hihi

zara
baru jumpa blog dia arini.. memang sangat memberikan inspirasi kepadaku.. sangat-sangat.. melalui cara penulisan beliau.. aku berfikir.. kenapa aku tak leh jadi sehebat dia?.. rasanya aku boleh.. yeah.. moon ko boleh..

hidup ini sangat mahal.. kenapa perlu di sia-siakan dengan kesedihan.. sepatutnya aku perlu lebih positive untuk menjalani kehidupan sehari-harian..

senyum tak perlu kata apa-apa..
http://www.emocutez.com


p/s:.. besok isnin..start keja semula.. banyak yang menanti.. so pokus!.. 



2 comments:

Ce'gu JAERA said...

waahhh, terharunya saya ada pembaca setia di sini. Yeyeah.. hehe. Alhamdulillah.. Ekceli saya pun ada masalah yang sama bah pasal soal perasaan ni.. Ngeee~. jgn ingat org pempuan ja yang keciwa kalau ditinggalkan. Org lelaki pun bole tertonggeng.. huhuhu.. a
pa pun semangat kena kuat beb. Hadapi Semuanya Dengan Seyuman.. yeaah

elnino de moona said...

iya.. hadapi semuanya dengan senyuman..
aku suka tagline itu..:)

semoga kita sama-sama kuat menghadapinya..