Friday, March 19, 2010

cara-cara nak delete account kat FACEBOOK

aritu ada member tnya.. camna nak delete akaun fesbuk nih..cz lam tuh cuma ada pilihan tuk deactive akaun saja..tgh duk suft internet nih terjmpa plak aku artikel d bawah..hihihi

tapi jangan risau, aku dah jumpa jalan penyelesaian..
kalau nak delete terus, maknanya tak nak aktif, ikut je step dorang yang tersembunyi ni..
aku dah jumpe rahsia Facebook! hahahaha

kalau tengok kat setting account memang sampai mati tak kan jumpa..
sepatutnya kita kene baca t&c sebelum kita nak buat account Facebook..
aku tak baca rupanya dulu, heh! so, jangan jadi macam aku yer..
okay faham semua??

pergi dekat Help Center, bawah pada link account korang tu..
kan macam-macam ada, amik yang Using Facebook tu..
ataupun dah memang ada kan..
kemudian nampak tak Privacy? tu gambar solex?
ambik itu dan kemudian tekan Deactivating, deleting and memorializing account,
bawah kepada menu Privacy Policies and Internet Safety.
pastu ikut jelah arahan and baca segala apa yang dia cakap tu..baru la boleh delete sepenuhnya, maknanya, bukan deactivate ya!

hah..pasni leh la aku delete account aku.. mo tggu mber 2000 nih mo delete da.. rsanya fb nih melalaikan keja aku ja..hakhakhak..;p


pasni teda da ELNINO DE MOONA lam dunia FACEBOOK..wakakakaka..=))

No comments: