Sunday, February 06, 2011

mereka kata kami seiras.. tp hakikatnya tidak!


kami bukanlah  se'hot' kembar glamer ini..

sebelum wat entry panjang-panjang..
sila perhatikan gambar di bawah ni..
ada sama tak muka dua orang budak yang sedang ber'peace' itu?..
ada persamaan ka mereka?
..http://www.emocutez.com

kalu ada sila angguk laju-laju.. kalu tiada.. sila abaikan.. haha


inila kembar aku di sekolah.. cikgu ain.. lucu dan dalam masa yang sama sangat teruja ok.. hehe..
begini citanya.. masa mula-mula cikgu ain posting di sekolah ni.. cikgu-cikgu lain duk sibuk tanya samada kitaorang ni adik beradik ke tak..di pihak cikgu ain pun ramai yang bertanya.. aku sebenarnya taklah cam sangat rupa cikgu ain ni sebab aku jumpa masa dia lapor diri aritu saja..sebab da ramai yang bertanya.. kalu bukan guru-guru.. budak-budak sekolah pun perasaan jugak keirasan wajah kami.. bila da berjumpa 4 mata dengan empunya badan.. bermacam-macam la cerita lucu yang keluar..masing-masing berfikir.. 'ada ka sama muka kami ni?'..

awal tahun ni ada peristiwa yang melucukan.. memandangkan cikgu ain da bertugas di sebelah petang.. jadi ada satu hari tu..budak form 1 terserempak dengan aku.. dengan penuh semangat dari jauh siap bagi salam 'assalamualaikum cikgu ain'.. tapi bila da dekat dengan aku.. dorang jadi malu sebab bukan cikgu ain tapi kak moon sebenarnya.. haha lucu 

cikgu Ain da kawen...01.01.2011 aritu
tengok santek kan... 
suka tengok gambar ni.. 
aku colik gambar ni dari fb dia.. hikhikhik..


suatu ketika dulu.. wajahku pernah di kaitkan iras-iras ini..kamu ada?.. teda kan..artis tu.. hahaha



p/s:.. sebenarnya kita ada 7 kembar yang lain kan.. ngeh2..http://www.emocutez.com aku tak tahu nak taip apa-apa lagi.. jap nak wat contest yang kena tag ni.. hihi



1 comment:

EyraMitshe said...

haaa sama tapi tak ANGguk pun .. hohoho