Friday, June 17, 2011

"Segmen | Tabiat saya yang paling pelik.."


aku berminat mo join segmen ni pas melawat ke blog Gen2merah.. segmen ni aku rasa menarik dan sangat sempoi.. caranya senang sahaja..ok meh kita tengok tabiat aku yang di anggap pelik ini..

1. tak suka sikat rambut.


aku memang dari kecik sampaila ke besar camni memang tak suka nak sikat rambut.. entahla kenapa.. rambut aku dahla panjang mengurai kan.. rasa cam pontianak pun ada.. hehe.. aku kalu pas mandi.. biar jak rambut tuh kering camtu..kalu dulu zaman kecik-kecik mak aku la yang rajin kemaskan rambut aku ini..

2. suka makan maggie mentah-mentah


ini memang kegemaran aku ni dulu.. bukan nak masak pun maggie ni.. makan mentah camtu jak.. kasi hancur, letak perisa tu dan makan seperti sedang memakan jajan.. pergh sedap.. tabiat ntah sepa yang aku ikut ni..hihi

3. suka conteng-conteng

aku kadang-kadang kalu bosan pantang ada buku atau kertas depan mata memang akan menjadi mangsa contengan aku.. aku tulis jak apa-apa di kertas tuh.. sampai penuh.. pastu ok dah.. kalu tengah duk bertepon lagi la makin menjadi contengan-contengan di kertas itu.. kadang-kadang automatik benda yang kita duk bualkan aku boleh tertulis di kertas tersebut..ops.. leh pecah rahsia ni..hihihi

4. suka makan beras

yang ini aku pun tak tahu sejak bila mula.. pelik sangat.. aku kadang suka makan beras mentah camtu jak.. kalu aku rasa nak makan aku pi la amik segenggam beras pastu kunyah-kunyah.. cam sedap jak rasanya.. euw.. tapi sekarang tabiat ni dah ilang.. aku sendiri pun tak tahu camna boleh ilang.. haha

okla itu saja pelik rasanya.. :)

jum-jum sepa nak join klik SINI ya..nak tengok jugak tabiat pelik korang..hehehe



10 comments:

Gen2Merah said...

hahahaha.. sepelik-pelik aku, rupanya ko lagi pelik yaa.... ekekekeke (",)

elnino moona said...

hahaha.. lucu kan..
tapi yang pelik tuh jgk indah.. wah!~..:)

shedameor said...

makan beras tu tersangatlah pelik. bhahaha

btw, sheda pon ade join jugak. mari share2 cerita pelik ni :)


http://shedameor.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html#links

elnino moona said...

shedameor:..awak pun lgi la pelik..hahaha

shedameor said...

hehe, makan beras mentah tak sakit perut ke ?

elnino moona said...

tak.. ok jer sedap.. taknak try ker?.. haha

Pink Diva said...

ngee..sama plak tabiat kita yg makan beras tue..hahaha!!!

ingatkan sia sowg jak yg pelik ..

beras mang sedap dimakan mentah,tapi bad effect tok kesihatan..

elnino moona said...

pink diva:..uiks yaka.. haha tak sangka ada geng..hehe tp skrg tak mkn sda...

Lulu Caldina said...

adeh mmg pelik..huhu, risau lak hati ni bila baca :)

elnino moona said...

lulu:..hehehe uiks yeke.. da namanya pelik kan..