Monday, June 06, 2011

new design.. new header.. new????..




ahaks.. suda agak lama rasanya aku biarkan jak blog ini terkapai-kapai dan tanpa perhatian.. ok kali ini aku memang takdak idea nak post apa-apa..cuma nak tunjukkan korang sesuatu perubahan dalam blog aku.. mempersembahkan............

tadaaaaa....
tengok-tengok..aku da ada header yer... weee...


amacam?.. ok ka.. apa pendapat korang?.. yang dah biasa datang blog aku sebelum ni mungkin nampak perubahan.. tapi kalu yang memang tak penah singgah blog aku..tak dapat la nak tolongkan.. huhu... 
aku nak tahu pendapat korang jak.. samada nak kekalkan design ni tau nda..sila-sila la komen yer. ok itu sahaja..


p/s:.. thanks kepada yang sudi design...



4 comments:

EyraMitshe said...

uiseh mcm dia , ber bunga2xx

elnino de moona said...

bunga2 sinta kalik..ahaks..;p amcm iera?..ngam ngn jiwaku ka jugak?..

HaNa Hani said...

wah..oren aiihh
^_^

elnino de moona said...

oren my fav kaler.. hehehehe..:)