Thursday, June 09, 2011

BATARA... this is for you!!...




this is bataraguru..

entry ni sebenarnya suda lama terkubur..sejak dari tahun 2009 lagi.. aku da penah janji dengan batara mo wat satu entry khas untuk dia.. sory batara.. lama tersimpan dalam draf seja entry tuk ko..hihi jadi malam ini aku dengan semangatnya ingin membuat satu entry khas untuk dia sempena ulangtahun kelahiran batara untuk kali ke 26.. 9 june 2011..uiyoooo... da besak ya batara..

aku kenal dengan batara ni sejak taun 2009.. zaman aku lum mengaktifkan diri dengan fesbuk.. batara yang aku kenal lewat YM.. ahaks.. gambar conan di atas tula gambar display batara di ym.. aku ingatkan sepala yang tegur aku ni.. rupanya geng2 FT17 jugak.. memandangkan batara sama jawatan dengan aku.. aku ajak batara join forum technician negeri sabah.. senang tuk berhubung dan mendengar permasalahan rakan sejawatan. sejak dari situ makin rapatlah aku dengan batara yang aku anggap sebagai salah seorang sahabat aku.. sahabat yang aku leh bercerita..sahabat yang selalu wat aku ketawa dan berkongsi masalah.. aku senang berkawan dengan batara.. walaupun aku dah tau nama sebenar dia.. aku lebih suka panggil dia batara.. sehingga ke hari ini.. lucu bukan..hehehe..:)

batara yang aku kenal memang seorang yang periang..lucu dan .rock itu memang penting..haha...selalu cerita pasal tawau dengan aku walaupun dia tau aku mulanya nda brapa berkenan dengan 'tawau'.. ya batara tau sebabnya kenapa..hihi

thanks batara kerana menjadi sahabat aku selama ini.. batara yang selalu menjadikan aku tempat rujukannya yang selalu blur ngan hal berkaitan jawatan dan permasalahan komputer.. batara yang selalu wat aku ketawa dengan lawak-lawak dan ceritanya.. batara yang setia menjenguk blog aku sejak dari dulu sambil senyum2 depan pc.. hahaha.. 

the real bataraguru..:)


last but not least.. 

gambar ni jugak paling lagend.. palingku suka.. terutama tulisan di baju itu..haha..;p

comel..ahaks..


...........HAPPY BIRTHDAY BATARA.......
semoga panjang umur sahabat.. berjaya dalam hidup dunia dan akhirat.. murah rezki, dipermudahkan semua urusan dan semoga success menurunkan berat badan anda.. hahaha..;p okla itu sahaja.
aku sertakan sekali lagu yang paling di minati di abad ni.. semoga terhibur...:)





p/s:..gambar di colik dari fb Reesmonth BataraGuru. ahaks.ahaks..



No comments: