Sunday, June 19, 2011

mari menari 2 MM NITA


pasangan MM NITA

program mari menari musim ke 2 telah memulakan tirainya pada 17 jun 2011. seramai 10 peserta program mari menari akan berentap pada musim ini.. Musim kedua ini berbeza dengan musim lalu. Kali ini kita bahagiakan 10 pasangan kepada dua kumpulan yang akan dijaga oleh kapten jurureka tari, iaitu Ray dan Belalang. Kedua-dua mereka mewakili dua tarian yang berbeza iaitu Ray lebih kepada moden dan Belalang pula kepada tarian nusantara. Tapi, tak bermakna pasangan yang berada dalam kumpulan mereka hanya tertumpu pada dua tarian ini sahaja. Kesemua mereka akan tetap diberi tugasan untuk mempersembahkan tarian yang lain-lain. Cuma apabila kita perkenalkan dua kumpulan, ianya lebih mudah kerana mereka sudah mempunyai ketua yang akan menjaga setiap tarian dan perilaku mereka. Sebelum ini pasangan hanya berada di bawah pengawasan penasihat atau pengajar sahaja


ok di sini aku nak tolong promote pasangan adik beradik dari negeri sabah ini.. sangat comel dan mempunyai potensi yang tinggi dalam program mari menari seperti yang di komen oleh para juri di persembahan tirai itu hari.

biodata MM NITA

Nama Penuh:
NORNY YUSNITA BINTI JENING
UMAR ALI BIN JENING
Tarikh Lahir:
1 JUN 1989/22 TAHUN
23 FEBRUARI 1991/20 TAHUN
Tempat Lahir:
KOTAKINABALU, SABAH
KOTAKINABALU, SABAH
Pekerjaan:
PELAJAR
LEPASAN STPM
Tinggi:
154 CM
164 CM
Berat:
46 KG
50 KG
Agama:
ISLAM
ISLAM
Bangsa:
BAJAU
BAJAU
Hobi:
MENARI
MENYANYI & MENARI
Sukan Kegemaran:
BOLA JARING
FUTSAL
Jenis Tarian Disukai:
ETNIK, INDIA, TRADISIONAL
TRADISIONAL & MODEN
Jenis Tarian Tak Disukai:
PENDET (INDONESIAN)
PENDET (INDONESIAN)
Jenis Tarian Ingin Dicuba:
ZAPIN
BALLET/ KONTEMPORARI
Jenis Muzik Digemari:
ARAB, BOLLYWOOD, ETNIK KREATIF
K-POP, J-POP & NASYID
Program TV Pernah Disertai:
TIADA
RTM 1 ( TLTB SSNYEEHH)
Sejak Bila Mula Menari:
SEJAK BERUMUR 9 TAHUN
SEJAK BERUMUR 15 TAHUN


SUMBER: MURAI.COM


jangan lupa saksikan MARI MENARI 2 di ASTRO RIA 104 bermula 17 Jun 2011 dimana pasangan adik-beradik UMAR & NORNY (MM NITA) di bawah tunjuk ajar koreografer ABANG ACID dari kumpulan BELALANG akan berentap dengan 9 pasangan lain.

Untuk Mengundi/SMS:

Taip MM NITA atau MM♥/5/10/20>NITA untuk (3/5/10/20 undian) ke 32999
Contoh: MM5 NITA ke 32999
MM20 NITA ke 32999


ops!.. macamana bah.. 
good luck tuk korang ya dik..
JANGAN LUPA UNDI MM NITA..:)



maklumat lanjut boleh layari website MARI MENARI 2 
nak tengok gambar peserta klik SINI



3 comments:

el-janna said...

saye dah vote untuk kamu.. saye join juge tapi.. xde link lor~~

elnino moona said...

join apa ni el-janna?..

Kim Mi Young said...

huhuhuuh..bakal adik sepupu ipar..^_^