Tuesday, July 12, 2011

road to mini Anfield..hehehe




yeay.. tu dia.. mini anfield kat pavilion KL.. rugi sepa2 yang tak pegi tengok.. aku da teruja pas tengok buletin utama tadik.. terus siap-siap pi sini..walaupun sedikit kecewa dengan kelewatan sebab tak sempat nak amik gambar kat dalam.. takpa.. kita layan jak gambar di pintu gerbang nan indah ibarat aku sedang berada di Anfield ketika ini.. hehe..


meriah kan... haha



p/s:.. tak sabar menantikan tarikh 14 dan 16hb nanti.. ngeee..


9 comments:

Sang Pencinta said...

inda jelos pun hahah

Sang Pencinta said...

yang penting jersey malaysia tue best.. hahah.. inda sabar nih...

elnino moona said...

bukti ke'jeles'an la tuh.. ahaks..

ensem kan jersey biru tuh..hahaha..;p

simple said...

WALK ON!

http://simple-mzs.blogspot.com/

elnino moona said...

simple:
you'll never walk alone..:)

CikNyz said...

wah mmg meriah.....tapi tak berkesempatan nak g KL...jon g putrajaya, ada karnival floria

elnino moona said...

cikNyz:.sy tak g karnival.. nak p tgk bola.. hehehe..:)

AL AZRUL said...

wuhuu... shankly gate kat pavi... syg nya tk dpt nk turun pavi, klu tak, dah beratus pic d snap... haha....

elnino moona said...

AL AZRUL: best.. rasa nak duk sana jak ari2.. feel sedang berada d anfield...hehehe..:)