Sunday, July 31, 2011

Hari 7 – Sila bagi pandangan/ komen/ kutuk korang pasal belog CikNyz

yes!!.. solan terakhir suda... hahaha.. paling aku suka mo jawab ni.. sebab kena bagi greenlight kan mo kutuk tau komen.. aku mo komen satu jak sal blog CikNyz ni..

cuba buang Word Verification di ruangan komen ini.. sebab selalunya aku susah mo komen entry-entry blog CikNyz.. gambar di atas ni pun komen yang tak dapat nak di publish kan kerana masalah tuk mengomen di sana.. aku terpaksa refresh page dua tiga kali barula dapat..erm..

1 cadangan jugak.. kalu taknak buang..ciknyz boleh buat ruangan komen ni jdi jadi bentuk pop-up windows..rasanya itu lebih memudahkan..ok..:)

2. lain kali kalu CikNyz mo wat segmen..rajin-rajin la promote..jadi ramai jugak yang join..pasti meriah kan.. dan rajin-rajin jugak check entry orang yang dah join.. kesian kan..penat-penat wat tapi nda di tengok oleh tuan penganjur..hihihi..

ok itu saja yang aku nak komen.. yeayea.. akhirnya siap jugak aku menjawab solan ini.. takdak hadiah ka ni cikNyz oii?.. hehehe.. 

last but not least!.. 
memandangkan cikNyz memang peminat katak-katak cumel.. tadaaa... aku persembahkan gambar comel ini.. aku pun ada katak jugak.. jangan jeles.. haha!..


cun-cun 31 julai 2011 aku siapkan segmen ni.. bangga-bangga...MySpace
aku sambung main games dulu la..plants vs zombie.. yeah!!!...
okbai..
MySpace


No comments: