Saturday, July 30, 2011

Hari 5 – Luahkan perasaan sayang anda kepada mereka yang amat bererti dalam hidup anda...


ok kita teruskan jawab solan lagi.. sebelum aku terleka dengan games baru yang aku main dari tadi.. hehe.. solan tuk hari kelima ni ialah:..

Luahkan perasaan sayang anda kepada mereka yang amat bererti dalam hidup anda...(contoh;seperti keluarga n kawan baik anda)...sila tempek pic mereka sekali ek...sebagai tanda anda meyayangi mereka.

aiseh solan kacang seja ba ni.. tak lain tak bukan of cozla my family kan.. :)




inilah mereka-mereka yang penting dalam hidupku.. tanpa mereka sepala aku kini.. keluarga kecilku..


family yang sentiasa ada untukku.. terima aku apa adanya..walaupun perangai aku ni amat menyebalkan.. menyayangiku tanpa batas.. sentiasa menasihatiku di kala aku terleka.. aku sayang mereka.. walaupun kekadang aku memang jenis tak pandai nak luahkan atau menzahirkan aku sayang mereka.. nekadku kini ingin melihat mereka-mereka ini gembira..membalas jasa-jasa mereka selama ini.. tunggu akan aku buktikan.. ahaks..;p

seperti kata orang tuh.. utamakan keluarga bilang....;)


p/s:.. kucing-kucing aku lupa kasi masuk plak.. aish.. sangat bererti dalam hidupku jugak tuh..haha!..


No comments: