Thursday, October 21, 2010

seminggu lagi

sedar nda sedar.. minggu depan cabaran bermula suda.. huh!.. kejap jak masa berlalu kan.. mcm2 aku rasa sekarang nih.. eksited, gembira, suka, nda sabar, takut, nervous, kira semuanya bergabung la.. dr segi persiapan brg2 mmg semua da lengkap.. tp aku masi takut.. tenaga ku masi nda mengcukupi untuk sampai ke puncak sana.. erm.. aku yakin aku boleh.. aku nda mo patahkan semangatku sendiri.. aku kena buktikan aku mampu seperti orang lain jugak.. hekhekhek.. yeehaa.. chaiyok2 moon..kau pasti BOLEH!!!..  k kita nyanyi skit...

"percaya apa kau impikan..
percaya apa kau usahakan...
percaya pada kemampuan...engkau BOLEH.....".

ntah btol ka nda lirik lagu tuh, aku lupa suda.. men antam2 jak nih..ihikhik... : ) tadi petang memulakan training lagi pas 5 ari ponteng.. hakhakhak.. punyala ko malas moon.. lamanya nda training.. ish2.. petang2 aku tido jak.. adeiii susah la ini macam,.. 

erm.. blank teda idea suda.. k bai.. haha

yuhuu.. im ready to war.. ahaks..:D




1 comment:

Syila Rosli said...

nice blog dear,

flw me too at
http://lilysiwangi.blogspot.com/

thx :)