Wednesday, October 13, 2010

kita tengok...

suda lama rasanya aku nda jenguk2 blogku ini.. sian.. da tak terupdate cita2 semasa..
huh.. ini semua di sebabkan oleh 'kesibukan' dan masalah 'berukband' d rumah.. mmg tak dapat nak on9.. sebal deh gue!~..ahaks..

arini cuma nak mengupdate serba sedikit cerita tau ntah apa2 jak cerita yang aku rasa mo taip..
teda idea sebenarnya..erm selama sejam membuat xtvt blogwalking.. bru aku perasan.. blog aku pnya buruk berbanding blog2 lain yang aku da jejaki.. hakhakhak ntah apa2 jak cita lam blog aku nih.. erm.. rasanya aku kena tukar tau remove mana2 yang 'nda best' n cuba cari idea tuk membuat penulisan baru..


aku sebenarnya bukannya seorang penulis... besala byk men 'antam kromo' jak.. suka-suki aku jak.. hahaha..:D

erm.. aku terpikir mo ubah template baru, kasi rajin diri tuk cari design2 yg santek.. mo cari gmbr tuk header blog dll... hahaha.. semangat nih.. tp tgkla kalu masa mengizinkan..
dengan keadaan letop aku yg semakin 'manja' agak payah mo mengonlinekan diri selalu.. ish2..

ok skrg on mode.. cari2 bahan..
kita tnya pacek google.. yeehaaa!~..:)

No comments: