Sunday, October 24, 2010

akhirnya..


adakah sekarang aku patut menangis atau gembira?..


disaat aku rasa aku ingin serius, ingin pokus kepada sesuatu perkara.. 
semuanya trus jd macam tiada erti.. erm.. aku kebingunggan di tengah2..
 aku jd ilang tumpuan untuk seketika.. kenapa?..mengapa?..bgaimana?..
 dan akhirnya aku kena mengakui segalanya..
 walaupun sekarang bagiku ianya sukar.. 
disaat ati telah membuat pilihan..
dia berundur, membiarkan ati memilih yang lebih baik,
 menolak kehendak ati dengan harapan tidak memusnahkan apa yang telah ada selama ini?.. 
apa yang akan aku dpt, apa yang aku arapkan?.. nothing!.. 
macam permainan yang telah berakhir..
sayang, cinta, rindu semuanya tiada erti.. 
rasa cam diperbodohkan..
 padahal sebelum ini begitu menyakinkan, 
membuat org betul2 percaya.. selalu mengiakan..
 tp bila da sebaliknya berlaku.. jd sia2.. tak berguna langsung...
'aku mau mendampingi dirimu...aku mau cintai kekuranganmu'... 
semua org ada kelebihan dan kekurangan sendiri.. mungkin sukar untuk menerima, 
tp sekurang2nya kita mencuba.. kita bukan suka kepada kebaikan saja.
.itu tidak akan menjanjikan apa2 sebenarnya..
adaka semua ini tiada erti?...
'pengorbanan' ini langsung tidak bermakna..
adaka snggup melepaskan semuanya?..
aku tidak.. aku nda dpt..nda sanggup..susah bgku...
 erm.. perjalanan ini masih panjang sebenarnya..
walaupun ianya belum dimulakan.. ianya telah berakhir begitu saja..
 aku relakan.. iya.. pergilah.. pergilah cari kehidupan yang engkau inginkan.. 
pergilah dapatkan apa yang ingin kau kejar selama ini..
 dan maafkan aku kerana telah atau mungkin telah melambatkan proses dan tumpuan kau selama ini..
 mungkin bukan salah kita.. tp kita telah terperangkap oleh mainan perasaan yang secara tiba2 datang tanpa di sedari. biarkan yang terjadi selama ini hilang. bagaikan di angin lalu...
sekarang kita pokus kepada impian masing2... 

terima kaseh bijaksana..: )



"jangan sia-siakan peluang cerah di depan sebab mo cerahkan gelap di belakang"
aku masih berpikir maksud kata-kata ini..






P/s:.. sepatutnya arini ada training pagi.. aku jd malas mo pigi... erm.. ntahla.. masi bingung memikirkannya.. bagi masa untuk aku pulih sepenuhnya..





No comments: