Sunday, October 17, 2010

jika aku bisa menjadi DUA



dalam kesibukan mengemas rumah.. aku teringat kembali angan2 mat jenin aku time kecik2 dahulu... 'cubala aku nih ada DUA'.. rasa cam seronok jak bunyinya kan.. ada 2 moon.. hahahaha.. byk benda aku nak 'share' ngn diri aku yg seorg lagi.. dua mean KEMBAR.. aku mmg suka ngn kembar.. aku penah terbayangkan diriku ada kembar.. kembar yang seiras denganku... euw.. seronok rasanya kan... kalu tgk budak2 kembar.. rasa best sgt.. aku dulu siap nak ada anak kembar nnt.... hahahaha...ini best.. : )

tengokla mereka.. cumel bukan...ngeee..;)

kami suka doraemon.. hehe


alah kak.. adik malu la.. euw...

peace!..


nah amcm?.. terpingin nak ada anak kembar kan.. ngeee...
cumel gila anak orang jepun nih.. ish2.. kiut sgt cam aku..ahaks..kalu yg kembar seiras lagi best.. biar org keliru nak cam yang mana satu kakak n mana satu adik.. hehe





No comments: