Friday, October 22, 2010

dalam kenangan

semuanya bermula di sni.. perkenalan ngn rakan2 sejawatan.. bincang2 permasalahan.. gosip2, borak2 kosong, kongsi info dan ilmu yang berguna.. TP kini selepas keaktifanku selama setaun.. forum tempatku bersarang dlu kena delete suda.. huhuhu.. sedih ok.. : ( aku terpaksa merelakan.. mempersetujui pendapat para admin walaupun berat rasa ati untuk meninggalkan tempat yang banyak meninggalkan kenangan itu..

komuniti juruteknik komputer sabah

rindu mo login ngn nama nih.. mengedik ngn gmbr trep2 ayu tuh.. haha..;p
  di sinila aku kenal mber technician seluruh sabah.. dr mula2 masuk sebagai ahli biasa.. lama2.. berkat keaktifan aku jd mod plak.. haha lucu kalu igt.. mmg best jak join forum..zaman2 fesbuk lum brapa nak fofular.. awal pagi mmg perkara utama kena buka forum dlu sebelum wat keja.. ahaks.. wat keja la sangat ko moon kan.. hehe.. menupdate info n gusip2 bersama rakan taulan.. d forum nih jugak aku kenal dorg c yan, fai, khai, kodeks, eyna, batara, ijat dan lain2.. 


kodeks...
mod yg asyik nak pemeskan keta viva dia jak.. sempoi jak mamat nih.. tp cam bingung2.. dlu salu tnya apa2 info dr dia.. skrg dia plak yg tnya aku balik.. terbalik da kan.. kodeks2.. tula ko.. sibuk ngn keta jak.. next year jd laki org da ko.. congrats ar!.. jd tunangan org skrg..: )


eyna..
mod yg terkenal ngn topik nak 'pindah' jak.. jgn marah ya eyna.. rasanya dr dia first posting mmg taknak duk sklh tuh.. tp apakan daya sana rezki ko eyna.. smpai skrg masi jugak ko d smk merotai sana kan.. sabar geng.. ada kosong pindah jugak ko tuh..hikhikhik..


yan..
ini budak botak yg lucu.. cumel jak dia nih.. tp jgn main2.. taun nih da dpt anugerah APC tuh.. syabas bette.. nih sebagai pemangkin tuk mber2 FT lebih bersemangat keja cam ko kan..first kenal c yan d forum ni n dapat kursus ft sama d btpn.. haha... jd 1 kump la plak.. mmg sempoi abes.. tiew!~...


fai..
abg admin yang macho.. hahaha.. siap wat contest yg aku sbgai pemenang adiah teddy cumel tuh.. hahahaha.. tenkiu fai.. akan ku jaga c mimo baik2.. cumel jak c mimo kan.. cam aku.. ahaks..:p


khai..
adik khai admin yg hebat.. uiks... walaupun masi muda, saspek la sma adik khai nih.. hebat.. sal repair2 komp, sal website kacang jak bgi dia nih... siap ada business sndri lg berkaitan komp.. mmg success la ko adik khai..:)


batara...
budak blur yang nda pndai paham2.. haha.. lucu ko batara... mo kena kasi terang satu2 baru paham nih.. sabar jak la aku.. tp ada satu ari tuh aku ter'marah' batara.. sian ko batara.. nda pasal2 kan.. seb baik la ko nih ok jak.. sempoi.. hehe..:)


ijat...
budak yg sama bufday ngn aku.. ngeeee!~..:)
dia nih diam jak... nda byk ckp n songeh.. senyum2 jak time jmpa d btpn tuari.. hehehe...


dengan adanya teknologi fesbuk.. forum ni semakin lama semakin d lupakan.. mod2 pun jarang da masuk.. apakan lagi mber2 yang lain.. semuanya d fb.. permasalahan bincang d fb, info2 update d fb, aku sendiri pun jrg masuk..hikhikhik.. jgn salahkan aku.. kalu aku masuk forum semuanya teda... boring.. nda macam dlu2..

so utk mengelakkan forum nih terbiar n teda budget mo bayar web hosting.. admin da sepakat nak delete saja forum ini... nasib baik aku sempat printsceen interface forum nih.. ada gakla kenangan bersama kkjsb.net nih..erm..:)

so pa2 cita pasni.. kita join d sni jak ek.. tu pun kalu la rajin dorg2 nih nak join komuniti d fesbuk..
ramai gak yg busy ngn keja masing2 d sekolah.. jd tak blh nak salahkan sesiapa.. yg ptg kita wat keja kita kan.. hehe..chaiyok2 korg..



p/s:.. tiba2 mood aku bertukar bengang!!!.. abg aku tepon pun aku marah2.. line berukband la ni punya angkara.. ish..time aku syiok nak update blog time tu jugakla dia slow gile...lg satu.. aku nda leh pokus kalu aku tgh nak berfikir kena kacau.. mula la angin satu badan.. aku kan duk berfikir sal blog nih.. hahaha.. 
ntah apa2 jak ko moon.. k bai.. mo kasi tenang ati.............tiew!.............









No comments: