Wednesday, November 30, 2011

menikmati saat indah di hari lahirku..hehe..:)


bangun pagi hari ini rasa segar.. rasa mo senyum sepanjang masa.. oh yeay..30 november yang ditunggu setiap tahun menjelma lagi..pertambahan usiaku 2627..hikhik tanpa disedari kita berada di penghujung tahun 2011.. kalau ikut tahun islam kita dah masuk ke tahun baru da..1433H..cepat kan.. rasanya sasaran kerja tahunan tercapai ka tuh?..haha.. ok sila abaikan soalan itu..;p


berbeza..namun kita sama...haha..:)

ini gambar suatu ketika dulu..oh ya aku masi comel seperti sekarang walaupun usia dah semakin meningkat dan memasuki fasa pertengahan 20an.. erk..kalu di pikirkan cepatnya masa berlalu....aku bukan budak-budak lagi.. kena matang..ya moon kena matang dalam menjalani kehidupan..aku sedang belajar ke arah itu..

seperti biasa..awal pagi bukak pesbuk..pergh!.. rasa cam budget artis plak tengok banyak ucapan bufday dari member-member di alam maya sana.. tidak dilupakan jugak yang wish thru sms kepadaku..rasa terharu...rasa sangat di hargai, di sayangi dan di minati (*erk tetiba!..) tapi dalam banyak-banyak wish bufday yang masih tak abes-abes saat dan ketika aku menaip entry ini..adalah...  

tadaaaaa...


ucapan berharga dari Chef Gordon Ramsay
punyala aku minat chef ni..pastu dia wish bufday aku..wah..terharu beb..:')
rasa cam nak melompat-lompat pun ada..

makaseh chef atas ucapan bufdaynya, cubala wish pastu antar kek skali kan besh.. mesti sedap tuh..hihi


special thanks to sahabat blogger aku nor jugak yang wat entry Happy Birthday Moon khas untukku di hari lahir ini..sila-sila terjah ke blog beliau..:')


kata-kata terakhir dariku,

makaseh atas ucapannya, makaseh atas ingatan kalian..makaseh atas doanya.. makaseh semuanya..
salam rindu buat semua...jangan lupakan aku walau dimanapun anda berada..muah!..
(budget cam berada di obersi kejap..kahkahkah)




much love,

2 comments:

Syazny said...

Selamat hari lahir moon..baru berpeluang tgok belog ko ni...sorry sgtdah tak aktif berblogging sbb belog aku ntah mcmmana dah teremove tempohari. ni pun baru buat belog baru tapi tak seaktif dulu..

elnino de moona said...

oh yaka.. baru jugak prasan ni syazny..makaseh ya..:)