Saturday, November 19, 2011

jamuan akhir tahun kkrs 2011

12-13 november yang lepas..KKRS SMKPB telah berkampung di Likas Square Condotel tuk jamuan akhir tahun beserta bengkel dan mesyuarat sekali.. ini jamuan kedua yang aku join selepas jamuan akhir tahun KKRS 2009 di hotel promenade dulu..disebabkan zaman tuh aku masih jakun nak berblog..jadi post satu gambar jak..haha!..;p 


gambar kenangan..:)



ini gambar time bengkel..kamilah antara orang-orang yang datang awal..sementara menunggu yang lain sampai sempatlah mengambil gambar sekeping dua.. aku sekumpulan ngan pengetua dan merupakan kumpulan yang last siap pada petang itu.. semangat tu buat takwim kan..hehe


dalam jam 8.00pm.. jamuan akhir tahun kkrs dimulakan..ok jum layan gambar.. sedikit jak gambar sempat aku amik.. kepenatan masi terasa masa tuh..

tiket aku yang nda pernah bertuah..huhu


KING & QUEEN at the night!..


posing-posing sebelum balik bilik..hehe



last day..mesyuarat staff dan pembentangan hasil bengkel kemarin..:)



check out..
babai likas square condotel..
babai kk..
welcome sipitang..selamat bkeja seperti biasa.....
jumpa lagi di jamuan akhir tahun 2012..yang pasti di tempat yang berlainan..


No comments: