Sunday, September 25, 2011

koleksi masakanku..ahaks!..

trung tang tang..gaya masterchef..ahaks~..


Alhamdulillah.. kenyang sudah... hehehe.. baru pas masak-masak dan makan.. pergh~.. tapi badan tak jugak pandai naik-naik..bikin heran..beberapa minggu ni hobi terbaru aku memasak..erk..hobi ker atau ter'paksa'.. ala.. takdela.. aku masak takla grand sangat.. setakat masak ala kampung-kampung yang bisa mengisi perut yang sentiasa kelaparan. kalu rajin aku carila resepi kat website myresepi tuh.. cari resepi yang senang-senang.. yela aku kan bukannya tau sangat bahan-bahan yang dorang gunakan tuh.. tak pasal-pasal lain jadinya..hahaha..

tadaaa... ini antara masakan yang aku masak sepanjang seminggu ini.. semangat kan..setiap hari sibuk nak amik gambar-gambar hasil masakan aku itu.. hihi..banyakkan.. macam-macam ada...:)


banyak lagi aku perlu belajar sal masak-memasak ni.. ilmu di dada masih lum cukup untuk setanding masterchef.. hahaha *tetiba... kalu mak aku ada..konpem kena kritik kaw-kaw masakan aku ni.. huuuu... next week mak balik suda.. hehe tak sabar nak tggu mama balik..:)


ini cik bibik, tukang masak kita... say hi to cik bibik..
wink-wink ^_^


p/s: aku menaip entry sambil tengok masterchef us.. ayat pun jadi huru hara suda..ahaks


2 comments:

Nor Adzwaty Rokkafella said...

wuuu posto ba ke sini hehehe

elnino moona said...

boleh2.. meh alamat..aku send..hehe~