Wednesday, September 14, 2011

jersey aku suda sampai!..

finally i got my jersey.. yeay!!... jersey away liverpool.. baru jak sampai petang tadi.. eksited ni..... jadi tanpa membuang masa terus memperagakan jersey tersebut.. ko ada.. tadaa kan..neh..ahaks



oh ya.. gambar hasil editan di adobe photoshop..dah lama tinggalkan jadi malam ni try mengasah bakat mengedit gambar balik.. hasil yang sungguh melucukan.. konpem kalu sifu tengok ni kena kritik kaw-kaw punyala.. nevermind la.. yang penting menjadi la jugak aku edit tuh kan..hihi. jersey aku santek kan.. thanks  cikgu Riena.. nnt aku mo beli lagi jersey ngan dia.. tuk wat koleksi..ngeh2!~...

p/s:.. uiks jam 2.12am suda.. tapi aku masih belum mengantuk..adoii.. drakula betul la..-_-!


2 comments:

D'China Store said...

wah..cantik jersey tu..sy pun LFC supporter.. YNWA

elnino de moona said...

yeke... yeay kita serupa..YNWA..<3<3<3