Saturday, April 23, 2011

saya budak baru belajar part 1




saya budak baru belajar.. tersangatlah baru dalam bidang ini.. tapi aku minat.. aku suka tengok gambar editing yang di hasilkan.. sangat memberikan inspirasi dan membuat semangat aku berkobar-kobar untuk jadi seperti mereka.. dengan itu aku mencuba belajar dan meng'explore' mengenai dunia editing ini.. setakat ni.. ini jak yang aku berjaya buat.. hasil memang buruk dan taklah seperti profesional.. aku memang perlu berusaha lebih lagi kan..hehe.. ok ini antara hasil sentuhan ku.. ahaks..layan~..



26 stand for?...



sunset di suatu petang



tempatku mencari rezeki...


buku pelawat..



bunga-bunga cinta



part of rumah besar kinarut


banyak lagi koleksi gambar-gambar yang aku ada.. cukuplah ini saja untuk entry pengenalan part 1 ini.. selepas ini akan ada susulan kepada gambar-gambar aku di part 2, 3, dan seterusnya.. tunggu ya..:)

p/s:.. sifu-sifu sila komen..masih banyak kelemahan yang perlu di perbaiki kan.. erm..


5 comments:

syuxer said...

saya bukan pandai sangat psal benda ni heheh..jadi saya boleh komen cakap gambar2 awak edit dah cukup cantik..i like..mungkin warna itu kena balance supaya tidak terlalu gelap atau terang/cerah..

alongxp said...

lawa tu lawa,tapi cam kekurangan target... camne nk cakap ek? pada saya, bile kite shoot, mesti ada benda yang bile orang tengok, "owh...lawa benda tu...","lawa la model tu",cam ada subjek la... bab editing lak,xbrani nak ckp,editing saya pon suam2 ketiak je...

elnino de moona said...

syuxer:..hehe akan d perbaiki..
alongxp: owh yaka.. ok2 nnt di belajar lg..thanks..:)

cik ndak said...

s7 gan syuxer..taP still canteq lorhhh ..gud2!!

elnino de moona said...

sumandak:.. sy masih belajar...huhu~..thanks