Saturday, August 28, 2010

28.08.. dua tahun da berlalu...


sedar nda sedar.. da dua taun aku berkhidmat ngn kerajaan nih.. hehe..:)
kalu d imbas kembali kenangan time aku lapor diri.. pergh!~.. macam2 dugaan time tuh.. byk peristiwa yang menguji minda dan perasaan.. hahaha

muka time lapor diri 28.08.2008.. 
punya nerd mukaku d sni.. hakhakhakhak..;p


awal pagi mmg cuak..uiyoo.. ramai gak org masa tuh.. smpat gak knl2 ngn mber dr negeri lain.. masing2 tgh berdebar2 tggu tmpt posting.. dlm kpala stp org tanak jauh dr negeri kelahiran.. konpem!.. mmg ini yg d pikirkan.. cam aku jugak.. hahahaha..
searian d sana.. lum lg dpt tmpt.. mmg sengaja dorg2 bgi kami2 yg baru nih cuak nak mampus.. ptg baru dpt surat.. igtkan penempatan trus.. rupanya surat kementerian.. fuh!!!.. seb baik dpt kementerian pelajaran.. cz lam kepala otak da pikir.. kalu dapat kementerian lain.. bye2 la nak balik sabah..huhu... 



time nih happy da.. 
da tau kementerian kan... senyum smpai ke telinga da time nih.. hakhakhak

esoknya kena g kementerian masing2 lagi.. searian lg d sana kena bg taklimat.. petangnya baru dapat surat penempatan tuk jabatan.. akhirnya seperti yang d rancang.. aku dapat jabatan pelajaran negeri sabah..:)
balik jak trus p booking tiket tuk balik sabah.. weehoooo!!!... senang ati ooo...



wajah keceriaan terpancar di sini..
lihatla suasananya.. d taman permainan kanak2.. balik dr putrajaya trus g temankan anak buahku main2 petang tuh.. ahaks..:p

02.09.08
aku lapor diri di jpn sabah.. tggu tuk dpt sekolah plak.. time nih aku ilek jak.. sbb lam kepala otak msti dpt sklh yg dkt ngn umah aku pnya.. yakin 100% aku nih.. haha
dan sememangnya keyakinan aku tuh berbaloi.. aku dpt d SMK Padang Berampah,Sipitang..
hehe.. senyum2 jak aku time kena bg surat tuh.. :)










No comments: