Monday, July 19, 2010

LAB duniaku..


oh makmalku...
tempatku bekerja....
tempatku megular..
tempatku tido..
tempatku on9 FB..
tempatku sepah2kan barang...
hakhakhak MAKMAL KOMPUTERku... : )


makmal ni sunyi.. lgla pas admin da pindah g bgunan baru.. aku salu keseorangan di sini.. hanya bertemankan 23 pc2 kaku tanpa suara.. syhhhhhh.. senyap!! exam sedang di jalankan.. hakhakhak (^_^)



kalu aku da duduk dalam nih.. aku seperti berada di dunia lain.. x prasan dunia luar.. hanya bunyi2an dr server yang memekakan telinga..


 
server windows 2000.. pergh!! punya nostalgia.. haha..;p

tanpa kata tanpa suara............


 
pc2 dlm proses pemulihan.. DR.moon.. : )

pc2 d atas leh la di kategorikan sebagai pc2 tenat.. da terbuka part2 yang penting..sian :( doktornya malas nak continue so terbelengkalai begitu saja..ahaks..;p


sudut pameran a.k.a eksen jak..

pc2 yang memang takleh pakai suda nih.. ada yang sumbangan drpd cigu2 dan kebanyakkannya mmg harta benda makmal ni sejak azali..


ict mini library..

a'ah.. nih aku yg buat taun lepas.. tp hampeh jak.. teda guna pun mini library nih.. eksen jak.. awal2 tuh ada gakla buku2 kena pinjam.. skrg.. erm.. dgn keadaan lab yg sesak.. so mini library cuma pada nama....

tgk.. santek kan speaker aku susun kat atas tuh.. saja namo budak2 msk sni pasang lagu kuat2.. bising jak.. hahahahaha padan muka,.;p


sudut info?.. hehehe~~


ekon yang balik2 beliur...

hakhakhak sian ekon nih.. bebeng saja kejanya.. dalah tuh nda pandai mo lap lagi.. mengalir jak sampai basah lantai yang aku da siap mop santek2 nih...

TENGOKLA...

bpe kali da di baiki sama gak kes.. erm.. nazak da ekon nih.. terpaksala berpanas d lab nih kesian.. kipas pun ada 3 bijik jak.. nda cukup kalu ramai2 masuk sni.. bahang kepanasan memuncak.. sabar jakla ko lab.. ahaks..;p


satu2nya pc yang bertahan dan masi menggunakan windows 98.. punyala old school.. mo start pun lambat pc nih.. tp okla still bleh d gunakan sehingga ke hari ini.. hehehe : )

erm~~ 

selingan.. time c bad dtg melawat aku..
sewel jak budak nih.. dtg nda gtau cam nazir jak..pergh!! siap wat peace d kpla aku ar.. hahaha~~
pa2pun tenkiu bad..sudi singgah.. len kali bwkla makanan skit.. nih dtg ngn tngn kosong jak..;p


ok abes da............

say peace!! (~_^)v



No comments: