Tuesday, July 27, 2010

aku dan dunia MAYA s1...

FRIENDSTER

hahaha~~ 
aku mula kenal friendster nih taun 2004 dlu..masa tuh tgh praktikal.. geng aku bad (hyuga badita).. syiok duk invite2 aku join friendster.. ntah pa kebendanya nih.. masi nda paham.. di sebabkan semangat setia kawan.. aku create la akaun d friendster.. lupa da nama apa aku letak awal2 dlu.. tp mmg aku teda kawan lam nih.. masi jakun.. mo guna, cari member n sebagainya.. 
so awal2 mmg friendster aku nih terkubur begitu sahaja la.. 
start 2006.. kegilaan sama friendster nih mula sda.. hahaha~~ start da kenal ramai mber2.. add sepa2 yg ada friendster.. ntah apa2 kan.. aplikasi pun byk da berubah.. sedar nda sedar mber aku lam friendster nih lebih seribu da.. hahaha...


nih friendster aku.. yg last d bukak penghujung taun 2009.. kahkahkah masi ujud upanya akaun aku nih.. igtkan ilang suda.. ahaks...;p

sepa2 nak add.. sila kan ke URL ni.. friendster

TAGGED

hahaha~ tagged nih c pacek yg invite aku.. ntah apa2 kan.. aku acceptkan aja.. aku create akaun tagged taun 2007.. masa tuh jd penganggur nda terhormat d umah.. keboringan melanda so layan kan jakla bnda2 macam nih.. tagged nih mmg dr penubuhan awal smpai skrg gmbr profile nda pena tkr.. setia beb sama THE REDS.. ahaks..;p
dan di sebabkan gmbr tuh.. rmai geng2 liverpool add aku... hahaha~~ best2..aku sukak bukak tagged nih cz leh send tag sama kawan byk2.. tag yg santek2.. tp yg sleknya tagged nih.. byk btol gmbr nda senonoh.. ntah apa2 kan.. tuh yg bikin malas mo bukak kadang2.. 

akaun tagged aku yg masi aktip.. ngee~~

sepa2 nak add.. sila kan ke URL ni..tagged


MYSPACE?..
da d delete pun.. hahaha...
terlalu byk godaan di sini.. ahaks..;p


FACEBOOK



kahkahkah~~ 
bermula la era elnino de moona d facebook.. selepas byk da mber invite.. akhirnya aku accept gak benda nih.. mmg BLUR awal2.. nda tau.. camna mo guna.. haha.. masa tuh nda ramai lagi org join facebook nih.. dan aku create akaun sni sebab utama mo main games.. yeehaa!!..

rajinla aku bukak fb pastu sebab byk games aku main.. seharian mghadap benda nih jak.. nda pndai boring2.. haha lucu..

nnt aku listkan games2 yang penah aku main d facebok dlu2.. ahaks..;p


to be continue.....

No comments: